Odpowiedz

Pobranie i blokada srodków

Podczas zakupu przez Blika moje środki najpierw zostały zablokowane na koncie a po chwili zabrane i zamiast zapłacić 50 zł to nie mam 100 zł na koncie 

Odpowiedz
0 Lajków
Zielin
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-08-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 659 wyświetleń)

Re: Pobranie i blokada srodków

Wczoraj mieliśmy błąd z dublowaniem płatności BLIK. Teraz wszystko działa prawidłowo.  Jedna płatność powinna być przekazana do odbiorcy a Druga płatność, która była w blokadzie powinna wrócić na Twoje konto. 
Proszę, sprawdź historię płatności w Moim ING. Jeśli zauważysz, że coś się nie zgadza, to:
- napisz do nas na czacie w Moim ING. Jesteśmy dostępnie w dni robocze od 8:00 do 00:00 i w soboty od 8:00 do 22:00;
- zadzwoń na naszą infolinię pod numer 32 357 00 69. Pracujemy całą dobę. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 558 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Konto do rozliczeń walutowych

Cześć!

Jestem przedsiębiorcą i planuję otworzyć konto.
Będę świadczyć usługi konsultingowe online i otrzymywać płatności od klientów w walutach: dolarach lub euro. Będę również:

  • dokonywać płatności w wal
...

23-01-2025
Re.: Usługa sejf

Nie mamy takiej opcji jak "sejf" na koncie. Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji.

23-01-2025
Re.: Czy zdjęcia biznesowe są naprawdę potrzebne

To wcale nie głupie pytanie, bo wiele osób tak myśli, dopóki nie zobaczy, jak duża jest różnica między zdjęciem profesjonalnym a zwykłym. Zdjęcia biznesowe to nie tylko kwestia estetyki, ale też budow

...

23-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy