Odpowiedz

Pobranie i blokada srodków

Podczas zakupu przez Blika moje środki najpierw zostały zablokowane na koncie a po chwili zabrane i zamiast zapłacić 50 zł to nie mam 100 zł na koncie 

Odpowiedz
0 Lajków
Zielin
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-08-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 372 wyświetleń)

Re: Pobranie i blokada srodków

Wczoraj mieliśmy błąd z dublowaniem płatności BLIK. Teraz wszystko działa prawidłowo.  Jedna płatność powinna być przekazana do odbiorcy a Druga płatność, która była w blokadzie powinna wrócić na Twoje konto. 
Proszę, sprawdź historię płatności w Moim ING. Jeśli zauważysz, że coś się nie zgadza, to:
- napisz do nas na czacie w Moim ING. Jesteśmy dostępnie w dni robocze od 8:00 do 00:00 i w soboty od 8:00 do 22:00;
- zadzwoń na naszą infolinię pod numer 32 357 00 69. Pracujemy całą dobę. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
233
45
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 271 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Dzień dobry, kiedy wprowadzicie funkcjonalność dostępu do aplikacji ing dla posiadaczy kart Mastercard dla dzieci poniżej 13 rok życia ?

24-04-2024
Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay ...

24-04-2024
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy