10-08-2020 22:51
Podczas zakupu przez Blika moje środki najpierw zostały zablokowane na koncie a po chwili zabrane i zamiast zapłacić 50 zł to nie mam 100 zł na koncie
11-08-2020 22:59
Wczoraj mieliśmy błąd z dublowaniem płatności BLIK. Teraz wszystko działa prawidłowo. Jedna płatność powinna być przekazana do odbiorcy a Druga płatność, która była w blokadzie powinna wrócić na Twoje konto.
Proszę, sprawdź historię płatności w Moim ING. Jeśli zauważysz, że coś się nie zgadza, to:
- napisz do nas na czacie w Moim ING. Jesteśmy dostępnie w dni robocze od 8:00 do 00:00 i w soboty od 8:00 do 22:00;
- zadzwoń na naszą infolinię pod numer 32 357 00 69. Pracujemy całą dobę.
Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog
... 25-01-2025Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos
... 25-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |