Odpowiedz

I see a notice when I access Moje ING

[ Edytowane ]

cześć wszystkim
Za każdym razem, gdy loguję się do Mojego ING, pojawia się informacja o aktualizacji moich danych.
Chociaż mój paszport wciąż jest ważny.
„Zrzut ekranu tego zawiadomienia jest dołączony”
Jeśli jest coś, co powinienem zrobić, proszę mi pomóc.
Wielkie dzięki
 
_____________________
Zaktualizuj swoje dane To już najwyższy czas. Bez tego nie skorzystasz z naszej oferty i nie załatwisz spraw w urzędach z profilem zaufanym.
Gdy to zrobisz, w ciągu kilku dni sprawdzimy, czy wszystko się zgadza. Jeśli tak, dalej będziesz korzystać z Mojego ING bez ograniczeń.
To m.in. musi się zgadzać: numer dowodu osobistego lub paszportu data ważności dokumentu adres zamieszkania skan aktualnego dokumentu tożsamości
Szczegóły znajdziesz w Wiadomościach.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Sara_1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-06-2020
Wiadomość 1 z 6 (3 522 wyświetleń)

Re: I see a notice when I access Moje ING

Hi, 

 

you must chenck and update your data in Moje ING, it can be a scan of a document or tax residence declaration. You can call us or chat - we will check what data needs updating.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 6 (3 451 wyświetleń)

Re: I see a notice when I access Moje ING

Mam ten sam problem.

Od trzech tygodni co jakiś czas chodzę do banku i nikt nie potrafi mi pomóc.

Nadałem wszystkie niezbędne dokumenty. Wszystko zostało wprowadzone do systemu, a mimo to, ten komunikat nie znika i nie mogę w pełni korzystać z usług bankowych. Po trochu zaczyna mnie to irytować...

Odpowiedz
0 Lajków
mixforever
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
11-08-2020
Wiadomość 3 z 6 (3 148 wyświetleń)

Re: I see a notice when I access Moje ING

Chciałabym Ci pomóc w wyjaśnieniu tej sprawy. Jednak w tym miejscu nie mogę sprawdzić co jest powodem, że widzisz taki komunikat. 
Napisz proszę do nas w tym temacie przez Moje ING. Wtedy sprawdzimy co się dzieje.

Możesz również w Moim ING sprawdzić czy masz złożone aktualne oświadczenia w sprawie rezydencji podatkowej.
Taką opcję znajdziesz po kliknięciu w swoje imię i nazwisko a następnie Moje dane/Dane osobiste. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (3 096 wyświetleń)

Re: I see a notice when I access Moje ING

Pisałem już list przez appkę. Ponad tydzień temu. Zero reakcji.

Odpowiedz
0 Lajków
mixforever
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
11-08-2020
Wiadomość 5 z 6 (3 080 wyświetleń)

Re: I see a notice when I access Moje ING

@mixforever Odpiszemy, sprawdzimy i wtedy udzielimy pełnej informacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 6 (3 079 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat Planet Cash pobrał gotówkę ale nie zaksięgował.

Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu. 

20-04-2024
Re: Kredyt hipoteczny staż pracy

Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem Emotikon: Szczęśliwy 

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

Na kontakt z naszym specjalistą możesz

...

20-04-2024
Wpłatomat Planet Cash pobrał gotówkę ale nie zaksięgował.

Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202

...

20-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy