06-06-2020
04:30
– ostatnio edytowany
11-08-2020
11:46
przez
WiolettaS
cześć wszystkim
Za każdym razem, gdy loguję się do Mojego ING, pojawia się informacja o aktualizacji moich danych.
Chociaż mój paszport wciąż jest ważny.
„Zrzut ekranu tego zawiadomienia jest dołączony”
Jeśli jest coś, co powinienem zrobić, proszę mi pomóc.
Wielkie dzięki
_____________________
Zaktualizuj swoje dane To już najwyższy czas. Bez tego nie skorzystasz z naszej oferty i nie załatwisz spraw w urzędach z profilem zaufanym.
Gdy to zrobisz, w ciągu kilku dni sprawdzimy, czy wszystko się zgadza. Jeśli tak, dalej będziesz korzystać z Mojego ING bez ograniczeń.
To m.in. musi się zgadzać: numer dowodu osobistego lub paszportu data ważności dokumentu adres zamieszkania skan aktualnego dokumentu tożsamości
Szczegóły znajdziesz w Wiadomościach.
07-06-2020 06:31
Hi,
you must chenck and update your data in Moje ING, it can be a scan of a document or tax residence declaration. You can call us or chat - we will check what data needs updating.
11-08-2020 07:44
Mam ten sam problem.
Od trzech tygodni co jakiś czas chodzę do banku i nikt nie potrafi mi pomóc.
Nadałem wszystkie niezbędne dokumenty. Wszystko zostało wprowadzone do systemu, a mimo to, ten komunikat nie znika i nie mogę w pełni korzystać z usług bankowych. Po trochu zaczyna mnie to irytować...
12-08-2020 07:58
Chciałabym Ci pomóc w wyjaśnieniu tej sprawy. Jednak w tym miejscu nie mogę sprawdzić co jest powodem, że widzisz taki komunikat.
Napisz proszę do nas w tym temacie przez Moje ING. Wtedy sprawdzimy co się dzieje.
Możesz również w Moim ING sprawdzić czy masz złożone aktualne oświadczenia w sprawie rezydencji podatkowej.
Taką opcję znajdziesz po kliknięciu w swoje imię i nazwisko a następnie Moje dane/Dane osobiste.
12-08-2020 14:10
Pisałem już list przez appkę. Ponad tydzień temu. Zero reakcji.
12-08-2020 14:14
@mixforever Odpiszemy, sprawdzimy i wtedy udzielimy pełnej informacji.
Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 5 | |
| 4 |