29-03-2018 13:36
Witam Wszystkich!!!
W dniu dzisiejszym zalogowałem się na swoje konto internetowe i zauważyłem, że stan konta został zmniejszony o kwotę w wysokości 165,25 zł. W historii widzę wykonanie transakcji za pomocą mojej karty gdzie odbiorcą jest: LEPSZASPOLECZNOSCPL 223077953 GB (nie mam pojęcia co to za odbiorca, szukałem nawet w google i zero informacji). Tak jak wcześniej wspomniałem ja tej transakcji nie wykonywałem!!! Czy spotkaliście się z takim czymś ? Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sytuacji. Co powinienem zrobić ? Już wysłałem wiadomość za pomocą konta do ING.
30-03-2018 13:48
W tej sprawie, skontaktuj się z naszą, całodobową infolinią kart - (32) 357 00 12, przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
30-03-2018 13:52
10-10-2018 15:32
20-12-2018 07:39
20-12-2018 08:34
Jeśli zauważyłeś na swoim koncie dziwną transakcję, zgłoś to nam. Skontaktuj się, proszę, z nami przez czata po zalogowaniu przez przeglądarkę internetową (na dole strony) lub zadzwoń na infolinię 32 357 00 12. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. Warto również zastrzec kartę i zamówić nową, która będzie miała inny numer oraz kod CVV. Dzięki temu Twoja karta będzie bezpieczna.
26-01-2019 21:50
Udało się komuś z Was wyjaśnić tę sytuację? Dziś dokładnie taka sama transakcja została zarejestrowana na moim koncie, oznaczona tymi samymi numerami i na tę samą kwotę.
26-01-2019 21:55
Jeżeli nie zlecałeś takiej płatności - skontaktuj się z nami 32 357 00 69/ 801 222 222.
Infolinia jest czynna całą dobę.
Specjalista sprawdzi informacje w systemie i przyjmie odpowiednie zgłoszenie.
20-02-2019 06:21
21-02-2019 06:34
Aleksandra88, jeśli zgłosiłaś reklamację, proszę czekaj na naszą odpowiedź. Każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie i staramy się, aby czas odpowiedzi był jak najkrótszy.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |