Odpowiedz

Dziwny, niechciany przelew.

 

Witam Wszystkich!!!

 

W dniu dzisiejszym zalogowałem się na swoje konto internetowe i zauważyłem, że stan konta został zmniejszony o kwotę w wysokości 165,25 zł. W historii widzę wykonanie transakcji za pomocą mojej karty gdzie odbiorcą jest: LEPSZASPOLECZNOSCPL 223077953 GB (nie mam pojęcia co to za odbiorca, szukałem nawet w google i zero informacji). Tak jak wcześniej wspomniałem ja tej transakcji nie wykonywałem!!! Czy spotkaliście się z takim czymś ? Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sytuacji. Co powinienem zrobić ? Już wysłałem wiadomość za pomocą konta do ING.

Odpowiedz
0 Lajków
mosciu1984
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-03-2018
Wiadomość 1 z 10 (42 584 wyświetleń)

Re: Dziwny, niechciany przelew.

W tej sprawie, skontaktuj się z naszą, całodobową infolinią kart - (32) 357 00 12, przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 10 (42 506 wyświetleń)

Re: Dziwny, niechciany przelew.

Bank zanim naorostuje coś w tej sprawie i o ile mini kilka tygodni.

Z pewnością dane twojej karty gdzieś wyciekły i najlepiej jak dokonasz jej zastrzeżenia a w jej miejsce zamówisz nową.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 10 (42 503 wyświetleń)

Re.: Dziwny, niechciany przelew.

Witaj.
Dzisiaj miałam tą samą sytuację. Czy udało Ci się to załatwić ? Czy pieniądze bank Ci zwrócił czy zamiótł sprawę pod dywan ?
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Melka7
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-10-2018
Wiadomość 4 z 10 (41 294 wyświetleń)

Re.: Dziwny, niechciany przelew.

Tez taki sam przelew dostałem dziś na tą samą kwotę i te same dąb. Co robić?
Odpowiedz
0 Lajków
Janikos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
20-12-2018
Wiadomość 5 z 10 (40 084 wyświetleń)

Re: Re.: Dziwny, niechciany przelew.

Jeśli zauważyłeś na swoim koncie dziwną transakcję, zgłoś to nam. Skontaktuj się, proszę, z nami przez czata po zalogowaniu przez przeglądarkę internetową (na dole strony) lub zadzwoń na infolinię 32 357 00 12. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. Warto również zastrzec kartę i zamówić nową, która będzie miała inny numer oraz kod CVV. Dzięki temu Twoja karta będzie bezpieczna.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjuszJ
Były moderator
Były moderator icon
19
6
26-11-2018
Wiadomość 6 z 10 (40 067 wyświetleń)

Re.: Dziwny, niechciany przelew.

Udało się komuś z Was wyjaśnić tę sytuację? Dziś dokładnie taka sama transakcja została zarejestrowana na moim koncie, oznaczona tymi samymi numerami i na tę samą kwotę.

Odpowiedz
0 Lajków
baduizm8
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-01-2019
Wiadomość 7 z 10 (39 270 wyświetleń)

Re.: Dziwny, niechciany przelew.

Jeżeli nie zlecałeś takiej płatności - skontaktuj się z nami 32 357 00 69/ 801 222 222.
Infolinia jest czynna całą dobę.
Specjalista sprawdzi informacje w systemie i przyjmie odpowiednie zgłoszenie.  

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 8 z 10 (39 265 wyświetleń)

Re.: Dziwny, niechciany przelew.

Witam serdecznie.
Chciałam zapytać, czy udało się załatwić tą sprawę???

Dziś rano również miałam taki niechciany przelew.
Sprawa zgłoszona w banku, zastrzeżenie karty. I mam udać się na policję zgłosić sprawę.
Odpowiedz
0 Lajków
Aleksandra88
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
20-02-2019
Wiadomość 9 z 10 (38 837 wyświetleń)

Re: Re.: Dziwny, niechciany przelew.

Aleksandra88, jeśli zgłosiłaś reklamację, proszę czekaj na naszą odpowiedź. Każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie i staramy się, aby czas odpowiedzi był jak najkrótszy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 10 z 10 (38 804 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Oko bonus dodatkowe warunki

Podsumowanie i spełnieniu warunków w bankowości pełnomocnika powinna pojawić się do kilku dni po założeniu. Żeby spełnić warunek promocji, wystarczą 3 logowania do aplikacji.

Do liczby transakcji kart...

27-11-2024
Re.: Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry,
napisz do nas w tej sprawie na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Sprawdzimy to. Tutaj nie mamy dostępu do Twojego konta.

27-11-2024
Re.: Kółeczko się kręci

Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pry

...

27-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy