Odpowiedz

Brak sms-ów z kodami?

Hello.
For some time I have been trying to activate the My Ing Mobile app and I don't receive text messages with the code. Now I know that you don't even get authorization codes for transfers! The phone operator checked, ok, in the bank text messages were sent but I did not receive them. I have been incapacitated by the bank since September 14. The bank branch ordered technical services to check it and nothing for 2 weeks. Chat writing, online banking news - no response! I think I will say goodbye to the bank after many years. Help.

Odpowiedz
0 Lajków
LennoxConner
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-04-2020
Wiadomość 1 z 4 (4 014 wyświetleń)

Re: Brak sms-ów z kodami?

@LennoxConner I can't check your case on this forum. I don't have an access to the system here Emotikon: Smutny Please, call our hotline +48 32 357 00 69. We will check your complaint there.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 2 z 4 (3 965 wyświetleń)

Re.: Brak sms-ów z kodami?

[ Edytowane ]

For some time I have been trying to activate the My Ing Mobile app and I don't receive text messages with the code. Now I know that you don't even get authorization codes for transfers! The phone operator checked, ok, in the bank text messages were sent but I did not receive them. I have been incapacitated by the bank since September 14. The bank branch ordered technical services to check it and nothing for 2 weeks. Chat writing, online banking news - no response! I think I will say goodbye to the bank after many years. Help.



issue got solved!!

Odpowiedz
0 Lajków
LennoxConner
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-04-2020
Wiadomość 3 z 4 (3 910 wyświetleń)

Re: Re.: Brak sms-ów z kodami?

It is nice to read this. Finally Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 862 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Zeskanuj i zapłać

Witam!

 

Kiedy można się spodziewać wdrożenia bardzo przydatnej funkcji Zeskanuj (QR) i zapłać?

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy