Odpowiedz

Myśli o banku ING (online)

Widziałem reklamy o ING Ph i wygląda na to, że oferuje on funkcje bankowości internetowej / mobilnej. Pobrano aplikację i zgodnie ze stroną z ich informacjami, mają wyższe oprocentowanie w porównaniu z innymi bankami (w tym x3) i mówią, że możesz „użyć telefonu do otwarcia konta, przelania środków, a nawet czeków depozytowych na konto „

Jako początkujący w zakresie zarządzania własnymi finansami zastanawiam się nad doświadczeniem tych, którzy już otworzyli konto i korzystają z usług ING. Intrygują mnie ich twierdzenia, ponieważ sam popieram przejście na technologię cyfrową. Zastanawiam się jednak nad złożeniem wniosku o konto w tym banku, ponieważ jestem naprawdę nowy w dziedzinie bankowości mobilnej i uważam, że teie są zbyt dobre (?)

Czy uważasz, że dla tych, którzy otworzyli konto w ING, ma dobrą platformę? Jakie są funkcje? Z góry dziękuję!!
Odpowiedz
0 Lajków
marvelsferb7
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
01-05-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 881 wyświetleń)

Re.: Myśli o banku ING (online)

[ Edytowane ]

Widziałem reklamy o ING Ph i wygląda na to, że oferuje on funkcje bankowości internetowej / mobilnej. Pobrano aplikację i zgodnie ze stroną z ich informacjami, mają wyższe oprocentowanie w porównaniu z innymi bankami (w tym x3) i mówią, że możesz „użyć telefonu do otwarcia konta, przelania środków, a nawet czeków depozytowych na konto „

Jako początkujący w zakresie zarządzania własnymi finansami zastanawiam się nad doświadczeniem tych, którzy już otworzyli konto i korzystają z usług ING. Intrygują mnie ich twierdzenia, ponieważ sam popieram przejście na technologię cyfrową. Zastanawiam się jednak nad złożeniem wniosku o konto w tym banku, ponieważ jestem naprawdę nowy w dziedzinie bankowości mobilnej i *** uważam, że teie są zbyt dobre (?) ****

Czy uważasz, że dla tych, którzy otworzyli konto w ING, ma dobrą platformę? Jakie są funkcje?


issue got solved!!

Odpowiedz
0 Lajków
marvelsferb7
Nowy w branży II