Odpowiedz

Brak sms-ów z kodami?

Hello.
For some time I have been trying to activate the My Ing Mobile app and I don't receive text messages with the code. Now I know that you don't even get authorization codes for transfers! The phone operator checked, ok, in the bank text messages were sent but I did not receive them. I have been incapacitated by the bank since September 14. The bank branch ordered technical services to check it and nothing for 2 weeks. Chat writing, online banking news - no response! I think I will say goodbye to the bank after many years. Help.

Odpowiedz
0 Lajków
LennoxConner
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-04-2020
Wiadomość 1 z 4 (5 660 wyświetleń)

Re: Brak sms-ów z kodami?

@LennoxConner I can't check your case on this forum. I don't have an access to the system here Emotikon: Smutny Please, call our hotline +48 32 357 00 69. We will check your complaint there.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 4 (5 611 wyświetleń)

Re.: Brak sms-ów z kodami?

[ Edytowane ]

For some time I have been trying to activate the My Ing Mobile app and I don't receive text messages with the code. Now I know that you don't even get authorization codes for transfers! The phone operator checked, ok, in the bank text messages were sent but I did not receive them. I have been incapacitated by the bank since September 14. The bank branch ordered technical services to check it and nothing for 2 weeks. Chat writing, online banking news - no response! I think I will say goodbye to the bank after many years. Help.



issue got solved!!

Odpowiedz
0 Lajków
LennoxConner
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-04-2020
Wiadomość 3 z 4 (5 556 wyświetleń)

Re: Re.: Brak sms-ów z kodami?

It is nice to read this. Finally Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (5 508 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy