Bankowość internetowa

Odpowiedz

Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

Witam,

czy głupawy ING mógłby przywrócić możliwość wysyłania zwykłych wiadomości o dowolnej porze? Bo aktualnie człowiek chciałby wysłać zapytanie do banku (i dostać odpowiedź, kiedy bank będzie mógł odpowiedzieć) zamiast czekać na dostępność konsultantów ale nie może, bo jakiś patafian postanowił "usprawnić życie" i wprowadzić czat, który nie jest całodobowy.

 

Czy w tym idiotycznym banku ktoś jeszcze myśli czy już wszystkim zrobiono lobotomie?!

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
90
02-03-2016
Wiadomość 1 z 4 (10 928 wyświetleń)

Re: Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

Witaj,
zależy nam na wyjaśnieniu sprawy klienta w trakcie rozmowy, dlatego rozwijamy czat. Rozumiem, że brak dostępu do czata przez całą dobę jest utrudnieniem, natomiast możesz też skontaktować się z nami przez całodobowo czynną infolinię 32 357 00 69.

Zapisałam i przekazałam Twoje uwagi na temat wyłączenia opcji wysłania wiadomości w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (10 901 wyświetleń)

Re: Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

Niby w założeniu jest to OK, ale jednak ten czat jest mocno kulawy. Do tego dla ludzi preferujących kontakt tekstowy w momencie kiedy chat nie nie działa nie ma w sumie możliwości kontaktu. Mozę by poza godzinami działania czatu dodać opcje "wyślij wiadomości"?

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
90
02-03-2016
Wiadomość 3 z 4 (10 889 wyświetleń)

Re: Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

@wojciech Dziękujemy za sugestię Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (10 847 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy