Bankowość internetowa

Odpowiedz

Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

Witam,

czy głupawy ING mógłby przywrócić możliwość wysyłania zwykłych wiadomości o dowolnej porze? Bo aktualnie człowiek chciałby wysłać zapytanie do banku (i dostać odpowiedź, kiedy bank będzie mógł odpowiedzieć) zamiast czekać na dostępność konsultantów ale nie może, bo jakiś patafian postanowił "usprawnić życie" i wprowadzić czat, który nie jest całodobowy.

 

Czy w tym idiotycznym banku ktoś jeszcze myśli czy już wszystkim zrobiono lobotomie?!

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1 z 4 (9 926 wyświetleń)

Re: Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

Witaj,
zależy nam na wyjaśnieniu sprawy klienta w trakcie rozmowy, dlatego rozwijamy czat. Rozumiem, że brak dostępu do czata przez całą dobę jest utrudnieniem, natomiast możesz też skontaktować się z nami przez całodobowo czynną infolinię 32 357 00 69.

Zapisałam i przekazałam Twoje uwagi na temat wyłączenia opcji wysłania wiadomości w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (9 899 wyświetleń)

Re: Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

Niby w założeniu jest to OK, ale jednak ten czat jest mocno kulawy. Do tego dla ludzi preferujących kontakt tekstowy w momencie kiedy chat nie nie działa nie ma w sumie możliwości kontaktu. Mozę by poza godzinami działania czatu dodać opcje "wyślij wiadomości"?

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 3 z 4 (9 887 wyświetleń)

Re: Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

@wojciech Dziękujemy za sugestię Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
587
126
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (9 845 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry,
napisz do nas w tej sprawie na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Sprawdzimy to. Tutaj nie mamy dostępu do Twojego konta.

27-11-2024
Re.: Kółeczko się kręci

Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pry

...

27-11-2024
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy