27-06-2021 10:36
Witam,
czy głupawy ING mógłby przywrócić możliwość wysyłania zwykłych wiadomości o dowolnej porze? Bo aktualnie człowiek chciałby wysłać zapytanie do banku (i dostać odpowiedź, kiedy bank będzie mógł odpowiedzieć) zamiast czekać na dostępność konsultantów ale nie może, bo jakiś patafian postanowił "usprawnić życie" i wprowadzić czat, który nie jest całodobowy.
Czy w tym idiotycznym banku ktoś jeszcze myśli czy już wszystkim zrobiono lobotomie?!
28-06-2021 10:41
Witaj,
zależy nam na wyjaśnieniu sprawy klienta w trakcie rozmowy, dlatego rozwijamy czat. Rozumiem, że brak dostępu do czata przez całą dobę jest utrudnieniem, natomiast możesz też skontaktować się z nami przez całodobowo czynną infolinię 32 357 00 69.
Zapisałam i przekazałam Twoje uwagi na temat wyłączenia opcji wysłania wiadomości w Moim ING.
28-06-2021 12:45
Niby w założeniu jest to OK, ale jednak ten czat jest mocno kulawy. Do tego dla ludzi preferujących kontakt tekstowy w momencie kiedy chat nie nie działa nie ma w sumie możliwości kontaktu. Mozę by poza godzinami działania czatu dodać opcje "wyślij wiadomości"?
29-06-2021 12:49
@wojciech Dziękujemy za sugestię
Jeśli nadpłacę kredyt, zmniejszy mi się wysokość raty, a ja przywrócę ją do poprzedniego poziomu (czyli skrócę okres spłacania kredytu) to czy muszę to zgłaszać celem aneksowania umowy ?
Tak, żeby nie
Jak konkretnie to robisz ?
Ja widzę tylko możliwość nadpłaty, która obniży mi wysokość raty.
11-01-2025Czy limit odnawialny to jest debet ?
Czy to zalicza się pod kredyt ?
Mam propozycję w banku limitu odnawialnego i zastanawiam się czy to będzie widniało jako kredyt ?
11-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |