Bankowość internetowa

Odpowiedz

Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

Witam,

czy głupawy ING mógłby przywrócić możliwość wysyłania zwykłych wiadomości o dowolnej porze? Bo aktualnie człowiek chciałby wysłać zapytanie do banku (i dostać odpowiedź, kiedy bank będzie mógł odpowiedzieć) zamiast czekać na dostępność konsultantów ale nie może, bo jakiś patafian postanowił "usprawnić życie" i wprowadzić czat, który nie jest całodobowy.

 

Czy w tym idiotycznym banku ktoś jeszcze myśli czy już wszystkim zrobiono lobotomie?!

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 1 z 4 (9 396 wyświetleń)

Re: Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

Witaj,
zależy nam na wyjaśnieniu sprawy klienta w trakcie rozmowy, dlatego rozwijamy czat. Rozumiem, że brak dostępu do czata przez całą dobę jest utrudnieniem, natomiast możesz też skontaktować się z nami przez całodobowo czynną infolinię 32 357 00 69.

Zapisałam i przekazałam Twoje uwagi na temat wyłączenia opcji wysłania wiadomości w Moim ING.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (9 369 wyświetleń)

Re: Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

Niby w założeniu jest to OK, ale jednak ten czat jest mocno kulawy. Do tego dla ludzi preferujących kontakt tekstowy w momencie kiedy chat nie nie działa nie ma w sumie możliwości kontaktu. Mozę by poza godzinami działania czatu dodać opcje "wyślij wiadomości"?

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 3 z 4 (9 357 wyświetleń)

Re: Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

@wojciech Dziękujemy za sugestię Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (9 315 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy