23-10-2018 20:56
Może i nie obniża, ale nie powinno być w żadnym wypadku opcją defaultową.
Standardowy wybór przy płatności to 'Zatwierdź' lub 'anuluj'. Pozycja 'Zatwierdź i zapamiętaj' to opcja dodatkowa, więc stawianie jej na pierwszym miejscu jest średnim pomysłem.
23-10-2018 21:01
Przekazaliśmy Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu, który zajmuje się naszą aplikacją
27-11-2018 20:24
Nawet nie będę pisał co ciśnie mi się na usta jak widzę tą beznadziejną podmianę w płatnościach BLIK. Jak można to wyłączyć? To jest tak irytujące że zmienię chyba bank.
28-11-2018 21:11
Chciałbym Ci pomóc, natomiast nie ma możliwości wyłączenia tej funkcji podczas płatności BLIK. Możesz potwierdzić samą płatność lub potwierdzić ją wraz z zapamiętaniem witryny na której robisz zakupy.
28-11-2018 21:21
01-12-2018 15:01
Nic dodać nic ująć! Trafiłem tutaj tylko dlatego, że szukam informacji jak to dziadostwo wyłączyć i zarejestrowałem się tylko po to, aby wyrazić swoje niezadowolenie ;]
17-12-2018 11:54
Trafiłem na ten wątek ponieważ zdarza mi się często, że niechcący dodaję sklepy do zaufanych w przypadku płatności BLIK. Również uważam, że należy to zmienić. Użytkownik odruchowo naciska przycisk i okazuje się, że dodał sklep do zaufanych. Uciążliwe też jest usuwanie zaufanych sklepów - do każdego trzeba wprowadzić kod, który przychodzi SMSem. Przez jakiś czas nazbierało mi się tych niechcianych sklepów i proces usuwania był nieco żmudny.
18-12-2018 12:21
Przekazaliśmy wszystkie zgłoszenia do zespołu odpowiedzialnego za rozwój naszej aplikacji mobilnej. Przeanalizujemy możliwość takiej zmiany.
19-12-2018 10:04
20-12-2018 10:54
Analizujemy Wasze opinie. Sprawdzamy możliwość zmian w Moim ING i wprowadzenia innych ustawień do zapisywania odbiorców zaufanych.
Twoje zgłoszenie również wysłałem do osób zajmujących się naszą aplikacją.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |