Odpowiedz

Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

Przyznam, że dołączam się do osób, którym taki sposób przedstawienia usługi się nie podoba. Dowiedziałam się, że dodałam jakiś sklep do zaufanych gdy płaciłam w nim po raz kolejny po dłuższym czasie.

Tak samo nie podoba mi się to, że by znaleźć instrukcję jak usunąć sklepy/przeglądarki to trzeba szukać na forum. W sumie nawet samo szukanie forum to trochę pal licho. Gorzej, że usuwanie sklepów/przeglądarek jest mozolne, a dodatkowo niewykonalne czasem. Co chwilę mam komunikat "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie". Czasem po kliknięciu kilkukrotnie uda się wejść w szczegóły, a czasem nie i nie mam możliwości usunięcia przeglądarki. To już jest poniżej wszelkiej krytyki.
Przelogowanie się nic nie dało. Próbowałam i w aplikacji i na komputerze i nie mogę tego usunąć.
Nie przekonuje mnie argument, że transakcja bez kodu nadal jest bezpieczna. Właśnie jest mniej bezpieczna niż z kodem i nie da się temu zaprzeczyć. Zdolny haker nawet nie posiadając mojego telefonu będzie mógł dokonać płatności.
Przeglądarki i sklepy powinniśmy móc usunąć bez potwierdzenia kodem, bo nie da się zrobić tego przez przypadek, w przeciwieństwie do dodania sklepu/przeglądarki do zaufanych.


Ostatnio zdarzyło mi się parę kwiatków (m.in. kilkukrotnie już składałam wniosek o ubezpieczenie karty, a status ubezpieczenia to ciągle "nie"), ale to już przegięcie.
ING jest jedynym bankiem w którym mam konto (już lat naście) i w którym kiedykolwiek miałam, nawet "wciągnęłam" do niego znajomych (jeszcze przed promocją za którą się dostaje pieniądze za polecenie banku), bo wyrażałam się o nim pochlebnie i polecałam. Obecnie już tego zrobić nie mogę, bo nie będę nikogo okłamywać, że jestem zadowolona z usług. Szczególnie, że w tym momencie sama rozważam zmianę banku, bo "akcja" z BLIKiem zaczyna być kroplą która przelała kielich (po ostatnich awariach niesmak nadal pozostał, bo porządnie najadłam się wstydu gdy nie mogłam zapłacić za zakupy, bo używam tylko karty i tylko w ING).
Odpowiedz
0 Lajków
Mell
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
23-12-2018
Wiadomość 21 z 70 (42 842 wyświetleń)

Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

[ Edytowane ]

Szanuję Twoją opinię. Aby dodać sklep do zaufanych należy potwierdzić komunikat na stronie. Sklepy nie zapamiętują się automatycznie.

Dziękuję Ci za sugestię dotyczącą ich usuwania. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu.

Ubezpieczenie karty obowiązuje w kolejnym miesiącu, następującym po miesiącu w którym pobraliśmy pierwszą składkę ubezpieczenia. Dopiero po tym czasie, w systemie będziesz widziała, że karta jest ubezpieczona. 

Awarie mają to do siebie, że nie możemy ich przewidzieć. Przykro mi, że w związku z ostatnią miałaś taką sytuację. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 22 z 70 (42 777 wyświetleń)

Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

No to chyba nie znacie wlasnej aplikacji, bo dodanie do zapamiętanych jest nie na stronie a w aplikacji jako przycisk, który raz jest opcją "Zatwierdź" a raz "Zatwierdź i zapamiętaj".
Odpowiedz
0 Lajków
lookash
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
18
23-03-2017
Wiadomość 23 z 70 (42 772 wyświetleń)

Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

Jeżeli sklep, w którym płacisz akceptuje płatności BLIKIEM bez kodu, to przy pierwszej płatności na ekranie pojawi się opcja Zatwierdź i zapamiętaj oraz Zatwierdź. Jeżeli dodałeś już dany sklep do zapamiętanych lub jeżeli sklep nie akceptuje płatności BLIKIEM bez kodu, to wtedy pojawi się Zatwierdź. Jeżeli miałeś tylko Zatwierdź i to spowodowało dodanie sklepu do zapamiętanych, to proszę Cię o kontakt z nami przez Moje ING, telefonicznie 32 357 00 69 lub z oddziałem. Zgłosimy Twoją sytuację do sprawdzenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 24 z 70 (42 700 wyświetleń)

Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

Mnie ta opcja nie przeszkadza, jak chcecie bezpieczeństwa to można w internecie płacić kartą lub Google Pay...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 25 z 70 (42 300 wyświetleń)

Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich


PawelGawel a écrit:
8381

Je ne cache pas qu'il s'agit d'un geste étrange du côté de l'expérience utilisateur. Cela devrait être résolu sur la base d'une option supplémentaire avec une case à cocher, qui est décochée par défaut. Cela révélerait immédiatement la possibilité d'une confusion de la part de l'utilisateur. Emoticon: ClignotantD'un point de vue logique, il est préférable de ne pas sélectionner cette option et éventuellement de le faire lors d'achats ultérieurs, plutôt que d'ajouter un tel magasin à un magasin de confiance par erreur. 

Odpowiedz
0 Lajków
SULMIYATDAD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
07-01-2019
Wiadomość 26 z 70 (42 275 wyświetleń)

Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

Na stronie nie ma żadnego dodatkowego komunikatu, który należy potwierdzić. Jest tylko na stronie płacenia blikiem i przycisk "Zatwierdź i zapamiętaj" pojawia się w miejscu, gdzie zazwyczaj jest samo "Zatwierdź" i jest to, delikatnie mówiąc, mylące.
Nie dość, że przycisk "Zatwierdź i zapamiętaj" jest podkreślony poprzez zastosowanie pomarańczowego pola to pojawia się w miejscu innego przycisku. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Nie mówiąc o tym, że traci się czas na sprawdzanie czy na pewno przypadkiem się nie zatwierdza, czy przycisk bez zapamiętywania nie wywędrował w jeszcze mniej widoczne miejsce, bo jemu zmienia się tło na białe - takie, które zazwyczaj ma przycisk "anuluj" co jest jeszcze bardziej mylące.

Co do ubezpieczenia karty... Wniosek składałam w październiku. W grudniu karta nie była ubezpieczona. Mamy styczeń - karta dalej nie jest ubezpieczona mimo, że ponawiałam prośbę (poprzez aplikację) o ubezpieczenie jeszcze w listopadzie i grudniu. Wygląda na to, że dla bezpieczeństwa moich pieniędzy pozostaje mi tylko zamknąć kartę, zamknąć rachunek i szukać banku, który nie robi klientów w bambuko.
Jak większość obecnie ludzi jestem zalatana i nie mam czasu, ani chęci, załatwiać sobie transportu i jeździć do miasta oddalonego o 20 km (bez połączeń komunikacji publicznej) by wyjaśnić sprawę w oddziale, ani wisieć na słuchawce by dodzwonić się na infolinię.
Ceniłam sobie ING za to, że w oddziale pojawiłam 2 razy - raz, przy zakładaniu konta i drugi raz z nowym dowodem - w ciągu ponad 10 lat. (Tu też była wpadka ING, ponieważ zapewniano mnie, nawet kilkukrotnie, iż dostanę przypomnienie w aplikacji oraz SMS'em gdy ważność mojego dowodu będzie się kończyć, a tu pudło - dowiedziałam się, że muszę wyrobić nowy dowód gdy zablokowano mi konto). Z powodów problemów z kartą w ciągu ostatnich miesięcy musiałam odwiedzać oddział kilkukrotnie więcej razy niż przez ostatnie kilkanaście lat.
Powód dlaczego wybrałam ING - że wszystko mogę załatwić przez internet, szybko i bez problemów - stał się nieaktualny. Jest mi z tego powodu niezmiernie przykro i jestem rozczarowana. Miałam szczerą nadzieję, że ING będzie pierwszym, i jedynym, bankiem w którym mam konto.
Odpowiedz
0 Lajków
Mell
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
23-12-2018
Wiadomość 27 z 70 (41 936 wyświetleń)

Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

@Mell Rozumiemy, że ta funkcja może być nieczytelna podczas płacenia, dlatego zgłosiliśmy to do naszych specjalistów, którzy zajmują się aplikacją. 

 

Jeśli chodzi o ubezpieczenie, napisz proszę do nas na czacie przez Moje ING (w przeglądarce) lub zadzwoń, sprawdzimy jaki może być powód tego, że nie mogłaś go uruchomić. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 28 z 70 (41 887 wyświetleń)

Re.: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

Dołączam do grona niezadowolonych z automatycznego zapamiętywania sklepów.

Dzięki tej opcji będę płacił blikiem z konta w innym banku.

Brawo Wy.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
anatol
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
4
26-10-2018
Wiadomość 29 z 70 (41 214 wyświetleń)

Re: Re.: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

anatol Możesz usunąć zapamiętany sklep do płatności BLIK. Zrobisz to w zakładce: Moje Finanse -> Płatności BLIK, następnie z lewego menu Zakupy bez kodu.

Następnie wejdź w szczegóły zapamiętanego sklepu i kliknij w opcję "Usuń z zapamiętanych”.
Mam nadzieję, że to rozwiązanie będzie dla Ciebie pomocne. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 30 z 70 (41 187 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy