23-12-2018 06:34
24-12-2018 12:35 | Edytowano: 24-12-2018 12:39
Szanuję Twoją opinię. Aby dodać sklep do zaufanych należy potwierdzić komunikat na stronie. Sklepy nie zapamiętują się automatycznie.
Dziękuję Ci za sugestię dotyczącą ich usuwania. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu.
Ubezpieczenie karty obowiązuje w kolejnym miesiącu, następującym po miesiącu w którym pobraliśmy pierwszą składkę ubezpieczenia. Dopiero po tym czasie, w systemie będziesz widziała, że karta jest ubezpieczona.
Awarie mają to do siebie, że nie możemy ich przewidzieć. Przykro mi, że w związku z ostatnią miałaś taką sytuację.
24-12-2018 12:41
25-12-2018 14:26
Jeżeli sklep, w którym płacisz akceptuje płatności BLIKIEM bez kodu, to przy pierwszej płatności na ekranie pojawi się opcja Zatwierdź i zapamiętaj oraz Zatwierdź. Jeżeli dodałeś już dany sklep do zapamiętanych lub jeżeli sklep nie akceptuje płatności BLIKIEM bez kodu, to wtedy pojawi się Zatwierdź. Jeżeli miałeś tylko Zatwierdź i to spowodowało dodanie sklepu do zapamiętanych, to proszę Cię o kontakt z nami przez Moje ING, telefonicznie 32 357 00 69 lub z oddziałem. Zgłosimy Twoją sytuację do sprawdzenia.
07-01-2019 07:58
07-01-2019 13:36
PawelGawel a écrit:
8381
Je ne cache pas qu'il s'agit d'un geste étrange du côté de l'expérience utilisateur. Cela devrait être résolu sur la base d'une option supplémentaire avec une case à cocher, qui est décochée par défaut. Cela révélerait immédiatement la possibilité d'une confusion de la part de l'utilisateur.
D'un point de vue logique, il est préférable de ne pas sélectionner cette option et éventuellement de le faire lors d'achats ultérieurs, plutôt que d'ajouter un tel magasin à un magasin de confiance par erreur.
16-01-2019 15:43
17-01-2019 16:17
@Mell Rozumiemy, że ta funkcja może być nieczytelna podczas płacenia, dlatego zgłosiliśmy to do naszych specjalistów, którzy zajmują się aplikacją.
Jeśli chodzi o ubezpieczenie, napisz proszę do nas na czacie przez Moje ING (w przeglądarce) lub zadzwoń, sprawdzimy jaki może być powód tego, że nie mogłaś go uruchomić.
08-02-2019 09:55
Dołączam do grona niezadowolonych z automatycznego zapamiętywania sklepów.
Dzięki tej opcji będę płacił blikiem z konta w innym banku.
Brawo Wy.
09-02-2019 09:18
anatol Możesz usunąć zapamiętany sklep do płatności BLIK. Zrobisz to w zakładce: Moje Finanse -> Płatności BLIK, następnie z lewego menu Zakupy bez kodu.
Następnie wejdź w szczegóły zapamiętanego sklepu i kliknij w opcję "Usuń z zapamiętanych”.
Mam nadzieję, że to rozwiązanie będzie dla Ciebie pomocne.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |