23-10-2018 07:10
23-10-2018 07:18
TELESERWIS Rozumiem, że jesteś bardzo zdenerwowany całą sytuacją. Jeśli to nie kłopot, podaj mi numer Twojego zgłoszenia. Przekażę informację do działu reklamacyjnego.
23-10-2018 08:15
24-10-2018 22:20
25-10-2018 09:28
Dziękuję za wiadomość. Ponowimy raz jeszcze zapytanie do banku, do którego wysłałeś przelew. Niestety, ale musimy poczekać na informację ze strony drugiego banku.
31-10-2018 13:03
06-11-2018 10:45 | Edytowano: 06-11-2018 11:19
Przekazaliśmy informacje w tej sprawie do odpowiedniej jednostki.
Wiemy, że jest ona dla Ciebie bardzo ważna - zależy nam, abyś otrzymał odpowiedź jak najszybciej.
Proszę, daj znać czy sprawa została wyjaśniona.
06-11-2018 12:46
06-11-2018 12:51
Dziękuję, że wróciłeś do nas z odpowiedzią.
Cieszę się, że sprawa się wyjaśniła ![]()
Pozdrawiam serdecznie.
Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.
16-11-2025Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.
15-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 5 | |
| 4 |