Odpowiedz

Bank mnie okradł?

Witam. Moja sytuacja jest następująca. 9 października dokonałem przelewu express na 2200zł z ing do credit agricole celem spłaty karty kredytowej. Potwierdzenie przelewu się wygenerowało, pieniądze zniknęły z konta. Niestety credit agricole do dziś tych pieniędzy nie ma zaksięgowanych. 10 października zgłosiłem w ing reklamację, sprawdziliśmy nr konta itp wszystko ok. ING kontaktuje się w tej sprawie już 2 tygodnie z Credit Agricole, czy reklamacji minął 19-go. Wiszę na infolinia obu banków i wszyscy rozkładają ręce. Ja się grzecznie kur**a pytam gdzie jest moje 2200zł? Ile w XXI wieku może trwać sprawdzenie logów bankowości. Przecież kasa się nie rozpłynęła, czuję się okradziony!
Odpowiedz
0 Lajków
TELESERWIS
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
0
23-10-2018
Wiadomość 1 z 9 (12 335 wyświetleń)
Highlighted

Re: Bank mnie okradł?

TELESERWIS Rozumiem, że jesteś bardzo zdenerwowany całą sytuacją. Jeśli to nie kłopot, podaj mi numer Twojego zgłoszenia. Przekażę informację do działu reklamacyjnego. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
515
115
07-06-2017
Wiadomość 2 z 9 (12 330 wyświetleń)
Highlighted

Re: Bank mnie okradł?

005904/102018
Odpowiedz
0 Lajków
TELESERWIS
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
0
23-10-2018
Wiadomość 3 z 9 (12 316 wyświetleń)
Highlighted

Re: Bank mnie okradł?

ING odsyła mnie do Credit agricole a Credit Agricole odsyła mnie do ING. To jest jakiś dramat, żeby w XXI wieku tak duże banki miały problem z przelewami elektronicznymi?
Skoro ING twierdzi, że wysłał pieniądze na wskazane konto to co się mogło stać? Credit agricole twierdzi, że pieniędzy nie ma nawet na ich tymczasowych kontach. Ja już nic nie rozumie, jak można wysłać przelew i pieniądze nie są prawidłowo zaksięgowane? Może problemem musi zająć się urząd skarbowy?
Odpowiedz
0 Lajków
TELESERWIS
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
0
23-10-2018
Wiadomość 4 z 9 (12 181 wyświetleń)
Highlighted

Re: Bank mnie okradł?

Dziękuję za wiadomość. Ponowimy raz jeszcze zapytanie do banku, do którego wysłałeś przelew. Niestety, ale musimy poczekać na informację ze strony drugiego banku. 

***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
169
47
19-03-2018
Wiadomość 5 z 9 (12 133 wyświetleń)
Highlighted

Re: Bank mnie okradł?

Niedługo minie miesiąc od feralnego przelewu na 2200zl, a moja kasa nadal nie wiadomo gdzie jest. Żaden bank nic nie wie, ING zrzuca winę na CA, a CA zwala na ING. Czy mogę dostać wyczerpującą odpowiedź czy kontaktujecie się z CA i jakie są efekty tego kontaktu? Jeszcze raz proszę o przyspieszenie bo pieniądze są mi potrzebne i teraz przez was mam problemy! Nie dam wam spokoju dopóki pieniądze się nie znajdą, to nie jest jakiś 50zł gdzie można olać temat.
Odpowiedz
0 Lajków
TELESERWIS
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
0
23-10-2018
Wiadomość 6 z 9 (11 930 wyświetleń)
Highlighted

Re: Bank mnie okradł?

[ Edytowane ]

Przekazaliśmy informacje w tej sprawie do odpowiedniej jednostki.
Wiemy, że jest ona dla Ciebie bardzo ważna - zależy nam, abyś otrzymał odpowiedź jak najszybciej.
Proszę, daj znać czy sprawa została wyjaśniona. 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
PatrycjaT
Moderator
Moderator icon
270
58
29-01-2018
Wiadomość 7 z 9 (11 335 wyświetleń)
Highlighted

Re: Bank mnie okradł?

Witam. Wpłata w końcu dotarła na konto w Credit Agricole. Szkoda, że to tak długo trwało i skomplikowało mi wiele spraw. Ale liczy się skutek, czyli że wszystko jest ok. Mam nadzieję, że więcej mnie ta nieprzyjemność nie spotka. Dziękuję i pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
TELESERWIS
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
0
23-10-2018
Wiadomość 8 z 9 (11 314 wyświetleń)
Highlighted

Re: Bank mnie okradł?

Dziękuję, że wróciłeś do nas z odpowiedzią.
Cieszę się, że sprawa się wyjaśniła Emotikon: Szczęśliwy
Pozdrawiam serdecznie.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Moderator
Moderator icon
270
58
29-01-2018
Wiadomość 9 z 9 (11 312 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy