Odpowiedz

Bank mnie okradł?

Witam. Moja sytuacja jest następująca. 9 października dokonałem przelewu express na 2200zł z ing do credit agricole celem spłaty karty kredytowej. Potwierdzenie przelewu się wygenerowało, pieniądze zniknęły z konta. Niestety credit agricole do dziś tych pieniędzy nie ma zaksięgowanych. 10 października zgłosiłem w ing reklamację, sprawdziliśmy nr konta itp wszystko ok. ING kontaktuje się w tej sprawie już 2 tygodnie z Credit Agricole, czy reklamacji minął 19-go. Wiszę na infolinia obu banków i wszyscy rozkładają ręce. Ja się grzecznie kur**a pytam gdzie jest moje 2200zł? Ile w XXI wieku może trwać sprawdzenie logów bankowości. Przecież kasa się nie rozpłynęła, czuję się okradziony!
Odpowiedz
0 Lajków
TELESERWIS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
23-10-2018
Wiadomość 1 z 9 (22 204 wyświetleń)

Re: Bank mnie okradł?

TELESERWIS Rozumiem, że jesteś bardzo zdenerwowany całą sytuacją. Jeśli to nie kłopot, podaj mi numer Twojego zgłoszenia. Przekażę informację do działu reklamacyjnego. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 9 (22 199 wyświetleń)

Re: Bank mnie okradł?

005904/102018
Odpowiedz
0 Lajków
TELESERWIS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
23-10-2018
Wiadomość 3 z 9 (22 185 wyświetleń)

Re: Bank mnie okradł?

ING odsyła mnie do Credit agricole a Credit Agricole odsyła mnie do ING. To jest jakiś dramat, żeby w XXI wieku tak duże banki miały problem z przelewami elektronicznymi?
Skoro ING twierdzi, że wysłał pieniądze na wskazane konto to co się mogło stać? Credit agricole twierdzi, że pieniędzy nie ma nawet na ich tymczasowych kontach. Ja już nic nie rozumie, jak można wysłać przelew i pieniądze nie są prawidłowo zaksięgowane? Może problemem musi zająć się urząd skarbowy?
Odpowiedz
0 Lajków
TELESERWIS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
23-10-2018
Wiadomość 4 z 9 (22 050 wyświetleń)

Re: Bank mnie okradł?

Dziękuję za wiadomość. Ponowimy raz jeszcze zapytanie do banku, do którego wysłałeś przelew. Niestety, ale musimy poczekać na informację ze strony drugiego banku. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 5 z 9 (22 002 wyświetleń)

Re: Bank mnie okradł?

Niedługo minie miesiąc od feralnego przelewu na 2200zl, a moja kasa nadal nie wiadomo gdzie jest. Żaden bank nic nie wie, ING zrzuca winę na CA, a CA zwala na ING. Czy mogę dostać wyczerpującą odpowiedź czy kontaktujecie się z CA i jakie są efekty tego kontaktu? Jeszcze raz proszę o przyspieszenie bo pieniądze są mi potrzebne i teraz przez was mam problemy! Nie dam wam spokoju dopóki pieniądze się nie znajdą, to nie jest jakiś 50zł gdzie można olać temat.
Odpowiedz
0 Lajków
TELESERWIS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
23-10-2018
Wiadomość 6 z 9 (21 799 wyświetleń)

Re: Bank mnie okradł?

[ Edytowane ]

Przekazaliśmy informacje w tej sprawie do odpowiedniej jednostki.
Wiemy, że jest ona dla Ciebie bardzo ważna - zależy nam, abyś otrzymał odpowiedź jak najszybciej.
Proszę, daj znać czy sprawa została wyjaśniona. 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 7 z 9 (21 204 wyświetleń)

Re: Bank mnie okradł?

Witam. Wpłata w końcu dotarła na konto w Credit Agricole. Szkoda, że to tak długo trwało i skomplikowało mi wiele spraw. Ale liczy się skutek, czyli że wszystko jest ok. Mam nadzieję, że więcej mnie ta nieprzyjemność nie spotka. Dziękuję i pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
TELESERWIS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
23-10-2018
Wiadomość 8 z 9 (21 183 wyświetleń)

Re: Bank mnie okradł?

Dziękuję, że wróciłeś do nas z odpowiedzią.
Cieszę się, że sprawa się wyjaśniła Emotikon: Szczęśliwy
Pozdrawiam serdecznie.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 9 z 9 (21 181 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy