- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
problem z autoryzacją
05-11-2018 16:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy jest jakaś inna możliwość autoryzacji przelewu? Muszę koniecznie zrobić przelew jednak jestem za granicą gdzie podany numer telefonu do autoryzacji jest nieaktywny i nie mogę dostać kodu potwierdzającego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-11-2018 13:40 | Edytowano: 06-11-2018 13:42
Re.: problem z autoryzacją
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mamy dwie możliwości autoryzacji przelewów:
- w formie wiadomości SMS,
- w formie kodu, który możesz odsłuchać w serwisie automatycznym Halo Śląski - jeżeli aktywowałeś taką usługę. Wydajemy do niej numer klienta i kod PIN, który w procesie aktywacji zmieniasz na własny.
Jeżeli masz nieaktualny numer do autoryzacji i nie korzystasz z serwisu telefonicznego - nie zlecisz przelewu. Możesz zamówić kopertę do ponownej aktywacji usługi internetowej. Wysyłamy ją na adres do korespondencji. Sposób zamówienia koperty opisujemy szczegółowo tutaj.
Upoważniłeś kogoś do swojego konta? Jeżeli tak - możesz poprosić, aby zlecił ze swojej usługi internetowej taki przelew.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość