05-11-2018 16:37
Czy jest jakaś inna możliwość autoryzacji przelewu? Muszę koniecznie zrobić przelew jednak jestem za granicą gdzie podany numer telefonu do autoryzacji jest nieaktywny i nie mogę dostać kodu potwierdzającego
06-11-2018 13:40 | Edytowano: 06-11-2018 13:42
Mamy dwie możliwości autoryzacji przelewów:
Jeżeli masz nieaktualny numer do autoryzacji i nie korzystasz z serwisu telefonicznego - nie zlecisz przelewu. Możesz zamówić kopertę do ponownej aktywacji usługi internetowej. Wysyłamy ją na adres do korespondencji. Sposób zamówienia koperty opisujemy szczegółowo tutaj.
Upoważniłeś kogoś do swojego konta? Jeżeli tak - możesz poprosić, aby zlecił ze swojej usługi internetowej taki przelew.
mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
07-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |