Odpowiedz

problem z autoryzacją

Czy jest jakaś inna możliwość autoryzacji przelewu? Muszę koniecznie zrobić przelew jednak jestem za granicą gdzie podany numer telefonu do autoryzacji jest nieaktywny i nie mogę dostać kodu potwierdzającego 

Odpowiedz
0 Lajków
dozadozz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-11-2018
Wiadomość 1 z 2 (4 825 wyświetleń)

Re.: problem z autoryzacją

[ Edytowane ]

Mamy dwie możliwości autoryzacji przelewów:

  • w formie wiadomości SMS,
  • w formie kodu, który możesz odsłuchać w serwisie automatycznym Halo Śląski - jeżeli aktywowałeś taką usługę. Wydajemy do niej numer klienta i kod PIN, który w procesie aktywacji zmieniasz na własny.

Jeżeli masz nieaktualny numer do autoryzacji i nie korzystasz z serwisu telefonicznego - nie zlecisz przelewu. Możesz zamówić kopertę do ponownej aktywacji usługi internetowej. Wysyłamy ją na adres do korespondencji. Sposób zamówienia koperty opisujemy szczegółowo tutaj.

Upoważniłeś kogoś do swojego konta? Jeżeli tak - możesz poprosić, aby zlecił ze swojej usługi internetowej taki przelew. 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 769 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: OKO dziecka

Dzień dobry, czy podjął Pan już jakieś kroki w tej sprawie? niestety przez pułapkę banku jestem w tej samej sytuacji. Czy składał Pan już wniosek do sądu? Myslał Pan o postępowaniu przeciwko bankowi?

...

13-04-2025
Re.: OKO dziecka

Witam, mam niestety ten sam problem - jeszcze w mysl prawa przekazanie kwoty do 200 tys może stanowić darowiznę dla dziecka, czego akurat ja nie zamierzałam czynić i trzeba to wytłumaczyć w US. Czy ud

...

13-04-2025
Re.: OKO dziecka

Dzień dobry, Czy udało się Państwu dojść do porozumienia z bankiem? jakie środki Państwo powzięliście w tej sparwie? niestety zostałam w ten sam sposób złapana w ich oszukańczą pułapkę. jeśli będą Pań

...

13-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy