Odpowiedz

problem z autoryzacją

Czy jest jakaś inna możliwość autoryzacji przelewu? Muszę koniecznie zrobić przelew jednak jestem za granicą gdzie podany numer telefonu do autoryzacji jest nieaktywny i nie mogę dostać kodu potwierdzającego 

Odpowiedz
0 Lajków
dozadozz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-11-2018
Wiadomość 1 z 2 (4 591 wyświetleń)

Re.: problem z autoryzacją

[ Edytowane ]

Mamy dwie możliwości autoryzacji przelewów:

  • w formie wiadomości SMS,
  • w formie kodu, który możesz odsłuchać w serwisie automatycznym Halo Śląski - jeżeli aktywowałeś taką usługę. Wydajemy do niej numer klienta i kod PIN, który w procesie aktywacji zmieniasz na własny.

Jeżeli masz nieaktualny numer do autoryzacji i nie korzystasz z serwisu telefonicznego - nie zlecisz przelewu. Możesz zamówić kopertę do ponownej aktywacji usługi internetowej. Wysyłamy ją na adres do korespondencji. Sposób zamówienia koperty opisujemy szczegółowo tutaj.

Upoważniłeś kogoś do swojego konta? Jeżeli tak - możesz poprosić, aby zlecił ze swojej usługi internetowej taki przelew. 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 535 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane / partial password


@maszaikasza:

Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in

...

17-10-2024
Re.: Propozycja usprawnień w Przelewach podatkowych (iOS)

Dziękujemy za Twoją sugestię, przekazałam ją do osób, które odpowiadają za rozwój naszej bankowości internetowej.

17-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy