21-08-2017 06:52
@jaku4352 Obecnie nie planujemy podkategorii. Ale oczywiście wszystkie opinie na bieżąco zbieramy i analizujemy. Jeśli będziemy wprowadzali zmiany to na pewno Was o tym poinformujemy.
01-12-2017 08:36
Czy opcja "zapamiętywania" zmiany kategorii dla przyszłych transakcji jeszcze występuje czy została ograniczona dla określonej grupy kategorii lub została całkowicie wycofana?
02-12-2017 08:46
W bankowości system sam przydziela kategorię. Możesz ją samodzielnie zmienić w swojej historii transakcji. Do wyboru jest ich 11 i dodatkowa opcja "Nie analizuj". Na pewno znajdziesz coś co będzie pasowało do twoich wydatków.
02-12-2017 09:31
Tak samodzielnie i opcje tą można zmienić. Zgadza się. Z tym, że swego czasu była opcja zaznaczenia dla przyszłych transakcji kategorii według mojej zmiany. Teraz tego checkboxu nie ma i każdorazowo trzeba zmienić sugestię banku, która jest odmienna od mojej.
06-12-2017 14:00
mcumberpl, jeśli w Analizie wydatków zmienisz kategorię przy zaksięgowanej transakcji, przyszłe powinny mieć tę samą kategorię. Dotyczy to zaplanowanych płatności jak np. stałe zlecenie.
07-12-2017 04:06
Rozumiem zatem, że mamy automat. Zweryfikuje to, bo dla jednej płatności kartą kategoria ustawia się inaczej niż bym chciał.
Zobaczę w najbliższym czasie czy po ostatnim oznaczeniu dalej się tak dzieje.
Pozdrawiam.
15-12-2018 19:04
17-12-2018 06:25
najsek Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją opinią. Przekazaliśmy Twój głos do zespołu, który odpowiada za rozwój Mojego ING.
Obecnie nie planujemy dodania możliwości tworzenia własnych kategorii. Mamy jednak na uwadze rozwój tej usługi.
Na ten moment nie możemy jeszcze podać szczegółów.
07-01-2019 13:35
Kuler pisze:
5058
Witam,
Jaki jest status dodawania własnej kategorii?
Akurat taka możliwość bardzo by się przydała, bardziej niż podkategorie...
Pozdrawiam,
Maciek
12-03-2019 09:30
Minęło trochę czasu, dołączam do pytania, czy pojawiły się jakieś plany implementacji definiowania własnych kategorii? Możliwość definiowania własnych kategorii > podkategorie, bo każdy mógłby dopasować je do siebie.
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |