Odpowiedz

Re.: Analiza wydatków - kategorie - sugestia

@jaku4352 Obecnie nie planujemy podkategorii. Ale oczywiście wszystkie opinie na bieżąco zbieramy i analizujemy. Jeśli będziemy wprowadzali zmiany to na pewno Was o tym poinformujemy.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 11 z 31 (27 399 wyświetleń)

Re.: Analiza wydatków - kategorie - sugestia

Czy opcja "zapamiętywania" zmiany kategorii dla przyszłych transakcji jeszcze występuje czy została ograniczona dla określonej grupy kategorii lub została całkowicie wycofana?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 12 z 31 (26 649 wyświetleń)

Re: Re.: Analiza wydatków - kategorie - sugestia

W bankowości system sam przydziela kategorię. Możesz ją samodzielnie zmienić w swojej historii transakcji. Do wyboru jest ich 11 i dodatkowa opcja "Nie analizuj". Na pewno znajdziesz coś co będzie pasowało do twoich wydatków.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 13 z 31 (26 605 wyświetleń)

Re: Re.: Analiza wydatków - kategorie - sugestia

Tak samodzielnie i opcje tą można zmienić. Zgadza się. Z tym, że swego czasu była opcja zaznaczenia dla przyszłych transakcji kategorii według mojej zmiany. Teraz tego checkboxu nie ma i każdorazowo trzeba zmienić sugestię banku, która jest odmienna od mojej. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 31 (26 588 wyświetleń)

Re: Re.: Analiza wydatków - kategorie - sugestia

mcumberpl, jeśli w Analizie wydatków zmienisz kategorię przy zaksięgowanej transakcji, przyszłe powinny mieć tę samą kategorię. Dotyczy to zaplanowanych płatności jak np. stałe zlecenie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 15 z 31 (26 450 wyświetleń)

Re: Re.: Analiza wydatków - kategorie - sugestia

Rozumiem zatem, że mamy automat. Zweryfikuje to, bo dla jednej płatności kartą kategoria ustawia się inaczej niż bym chciał. 

Zobaczę w najbliższym czasie czy po ostatnim oznaczeniu dalej się tak dzieje.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 16 z 31 (26 404 wyświetleń)

Re: Re.: Analiza wydatków - kategorie - sugestia

Witam,
topic dosyć stary ale jestem ciekawy czy cokolwiek w temacie kategorii ruszyło.
Niedawno zmieniłem bank i niby drobnostka ale bardzo mi przeszkadza brak możliwości dodawania własnych kategorii lub chociażby większa ich ilość do wyboru.
Tak ogólne kategorie jak są obecnie dostępne, są mało przydatne a wręcz bezużyteczne.

Pozdrawiam
najsek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
15-12-2018
Wiadomość 17 z 31 (23 693 wyświetleń)

Re: Re.: Analiza wydatków - kategorie - sugestia

najsek Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją opinią. Przekazaliśmy Twój głos do zespołu, który odpowiada za rozwój Mojego ING.
Obecnie nie planujemy dodania możliwości tworzenia własnych kategorii. Mamy jednak na uwadze rozwój tej usługi. 
Na ten moment nie możemy jeszcze podać szczegółów. 
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 18 z 31 (23 490 wyświetleń)

Re.: Analiza wydatków - kategorie - sugestia


Kuler pisze:
5058

Witam,

Jaki jest status dodawania własnej kategorii?

Akurat taka możliwość bardzo by się przydała, bardziej niż podkategorie...

Pozdrawiam,

Maciek

SULMIYATDAD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
07-01-2019
Wiadomość 19 z 31 (22 967 wyświetleń)

Re.: Analiza wydatków - kategorie - sugestia

Minęło trochę czasu, dołączam do pytania, czy pojawiły się jakieś plany implementacji definiowania własnych kategorii? Możliwość definiowania własnych kategorii > podkategorie, bo każdy mógłby dopasować je do siebie.

Odpowiedz
0 Lajków
bartekm777
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-03-2019
Wiadomość 20 z 31 (21 910 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy