29-10-2022 13:01
Sugestie w sprawie kodów SMS przekazałam do zespołu, który zajmuje się takimi rozwiązaniami. Podczas logowania, w zależności od telefonu, masz do wyboru opcję kodu PIN lub odciskiem palca.
W naszej aplikacji udostępniamy też wiele możliwości. Możesz korzystać z dodatkowych usług, np. z opcji Mój transport. Zakupisz tutaj bilety komunikacji miejskiej, opłacisz parkingi czy przejazd przez wybrane autostrady.
Jest również dostępna opcja BLIK i przelewu na telefon, możesz dodawać paragony. Stale rozwijamy naszą aplikację i usprawniamy jej działanie. Możesz napisać, czego dodatkowo brakuje w naszej aplikacji. Zapiszemy wtedy Twoje pomysły i przekażemy je do osób, które odpowiadają za rozwój aplikacji.
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
27-03-2025mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |