31-01-2023 21:30
01-02-2023 20:52
Witaj,
jesteśmy na etapie udostępniania nowej wersji aplikacji. Wkrótce powinna być dostępna do pobrania.
Jeśli po jej pobraniu będziesz miał nadal kłopot z dodaniem skrótu, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.
Przyjmiemy zgłoszenie.
24-02-2023 08:34 | Edytowano: 18-05-2023 14:13
placek85, udostępniliśmy już aktualizację aplikacji. Prosimy daj znać, czy opisany wyżej kłopot nadal się u Ciebie pojawia.
04-03-2023 10:34
05-03-2023 10:48
Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub skontaktuj się telefonicznie +48 32 357 00 69. Przekażemy sprawę do działu technicznego.
06-03-2023 20:42
01-05-2023 14:45
Witam.
Przez pół roku, nikt ze strony ING, nie był mi w stanie pomóc.
Problem rozwiązałem sam.
Jeśli ktoś będzie mieć taką samą usterkę , służę pomocą.
Proszę skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą kredytowym. Tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji.
13-05-2024Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
13-05-2024Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |