31-01-2023 21:30
01-02-2023 20:52
Witaj,
jesteśmy na etapie udostępniania nowej wersji aplikacji. Wkrótce powinna być dostępna do pobrania.
Jeśli po jej pobraniu będziesz miał nadal kłopot z dodaniem skrótu, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.
Przyjmiemy zgłoszenie.
24-02-2023 08:34 | Edytowano: 18-05-2023 14:13
placek85, udostępniliśmy już aktualizację aplikacji. Prosimy daj znać, czy opisany wyżej kłopot nadal się u Ciebie pojawia.
04-03-2023 10:34
05-03-2023 10:48
Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub skontaktuj się telefonicznie +48 32 357 00 69. Przekażemy sprawę do działu technicznego.
06-03-2023 20:42
01-05-2023 14:45
Witam.
Przez pół roku, nikt ze strony ING, nie był mi w stanie pomóc.
Problem rozwiązałem sam.
Jeśli ktoś będzie mieć taką samą usterkę , służę pomocą.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |