31-01-2023 21:30
01-02-2023 20:52
Witaj,
jesteśmy na etapie udostępniania nowej wersji aplikacji. Wkrótce powinna być dostępna do pobrania.
Jeśli po jej pobraniu będziesz miał nadal kłopot z dodaniem skrótu, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.
Przyjmiemy zgłoszenie.
24-02-2023 08:34 | Edytowano: 18-05-2023 14:13
placek85, udostępniliśmy już aktualizację aplikacji. Prosimy daj znać, czy opisany wyżej kłopot nadal się u Ciebie pojawia.
04-03-2023 10:34
05-03-2023 10:48
Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub skontaktuj się telefonicznie +48 32 357 00 69. Przekażemy sprawę do działu technicznego.
06-03-2023 20:42
01-05-2023 14:45
Witam.
Przez pół roku, nikt ze strony ING, nie był mi w stanie pomóc.
Problem rozwiązałem sam.
Jeśli ktoś będzie mieć taką samą usterkę , służę pomocą.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |