23-10-2018 07:10
23-10-2018 07:18
TELESERWIS Rozumiem, że jesteś bardzo zdenerwowany całą sytuacją. Jeśli to nie kłopot, podaj mi numer Twojego zgłoszenia. Przekażę informację do działu reklamacyjnego.
23-10-2018 08:15
24-10-2018 22:20
25-10-2018 09:28
Dziękuję za wiadomość. Ponowimy raz jeszcze zapytanie do banku, do którego wysłałeś przelew. Niestety, ale musimy poczekać na informację ze strony drugiego banku.
31-10-2018 13:03
06-11-2018 10:45 | Edytowano: 06-11-2018 11:19
Przekazaliśmy informacje w tej sprawie do odpowiedniej jednostki.
Wiemy, że jest ona dla Ciebie bardzo ważna - zależy nam, abyś otrzymał odpowiedź jak najszybciej.
Proszę, daj znać czy sprawa została wyjaśniona.
06-11-2018 12:46
06-11-2018 12:51
Dziękuję, że wróciłeś do nas z odpowiedzią.
Cieszę się, że sprawa się wyjaśniła
Pozdrawiam serdecznie.
Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
13-05-2024Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |