Odpowiedz

Re.: Prywatne powiadomienia push iOS

Przekazałam również Twoje sugestie.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 10 z 66 (18 106 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Sprawdziliśmy - powiadomienia powinny działać. Jeśli w Twoim przypadku pojawiają się utrudnienia, napisz do nas po zalogowaniu się do bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię (32/357 00 69). Podczas kontaktu przyjmiemy stosowne zgłoszenie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 12 z 66 (17 180 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Napisałem już w sobotę wiadomość przez Moje ING. Niestety do tej pory brak odpowiedzi, jakiegokolwiek kontaktu. Temat również był poruszany przeze mnie jak i innych użytkowników na Twitterze...

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 13 z 66 (17 173 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Szczerze mówiąc nawet nie zwróciłem uwagi od aktualizacji systemu, że nie przychodzą do mnie powiadomienia z ING.

Po lekturze tego tematu sprawdziłem w ustawieniach i o dziwo miałem wyłączone całkowicie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 66 (16 810 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

U mnie nie wyłączyło ustawień powiadomień - wciąż miałem je włączone.

 

W każdym razie - dostałem instrukcję, jak spróbować rozwiązać problem. Niestety polega to na usunięciu urządzenia z zaufanych, odinstalowaniu aplikacji, ponownym zainstalowaniu, ponownej autoryzacji urządzenia itd.

 

Zadanie wykonane, dziś przetestuję czy będą powiadomienia i dam znać jutro.

WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 15 z 66 (16 773 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Miałem reinstalację aplikacji. Teraz ustawienia posprawdzałem, włączone.

Robię wypłaty, płacę kartą, otrzymuje uznania na konto i cisza w powiadomieniach.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 16 z 66 (16 739 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Proszę o informację, czy w ustawieniach telefonu macie włączone pozwolenie na otrzymywanie powiadomień z naszej apliakcji:

 

Ustawienia - Powiadomienia - Moje ING - Alerty.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 17 z 66 (16 720 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Wszystkie ustawienia włączone.

  • Włącz powiadomienia TAK
  • Dźwięki TAK
  • Plakietka na ikonie TAK
  • Na zablokowanym ekranie TAK
  • Pokazuj w historii TAK
  • Pokazuj jako banery TAK
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 18 z 66 (16 718 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Po zastosowaniu się do instrukcji (przypomnę: usunięcie urządzenia z listy zaufanych, reinstalacja aplikacji, ponowna autoryzacja aplikacji i urządzenia) powiadomienia działają.

Jednak jestem zaniepokojony tym faktem, czy to oznacza, że każdorazowo po aktualizacji bądź awarii Moje ING będę zmuszony do takiego działania? Nie jest to wygodne i jednak powoduje pewien brak zaufania do aplikacji...

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 19 z 66 (16 671 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Tak, mam wszystko powłączane.

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 20 z 66 (16 670 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy