Odpowiedz

Zmiana języka na Polski

Witam, smartfone mam po angielski (brak polskiego.

Aplikacja ING jest wpełni po angielski (nie przeszkadza mi to), czy dało by się w następnej aktualizcji dodać możliwość wymuszenie języka?

Fajnie jak bym miał po polsku.

Odpowiedz
0 Lajków
Tehmal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-06-2016
Wiadomość 1 z 14 (105 264 wyświetleń)

Re.: Zmiana języka na Polski

Moje ING mobile korzysta z ustawień systemowych telefonu do wyboru wersji językowej aplikacji. Jeśli masz ustawioną wersję angielską swojego telefonu, aplikacja sama otworzy się właśnie w tej wersji językowej.

Język aplikacji możesz zmienić na pierwszym ekranie aktywacji aplikacji. Usuń dane aplikacji lub ponownie ją zainstaluj, będziesz mógł wybrać wersję językową ponownie ją aktywując.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 2 z 14 (105 221 wyświetleń)

Re.: Zmiana języka na Polski

Taaak!! Zgadza się !!! MarcinieB jesteś genialny!!!

Oby takich pomocnych wpisów więcej!!!

 

Dzięki!!!

Odpowiedz
0 Lajków
czarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
17-05-2017
Wiadomość 3 z 14 (101 884 wyświetleń)

Re.: Zmiana języka na Polski

Jeżeli z telefonu wyciągniemy kartę SIM i zalogujemy się do aplikacji to appka również przełącza się na język angielski.

Czy jest w ustawieniach aplikacji "zmiana języka"? Sam nie znalazłem.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 14 (101 692 wyświetleń)

Re.: Zmiana języka na Polski

Język w aplikacji ustalasz przed jej aktywacją, w czasie instalacji.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 5 z 14 (101 572 wyświetleń)

Re.: Zmiana języka na Polski

Zgadza się.

Ekran powitalny też jest po polsku. Logowanie i wszystko zmienia się na angielski.

Piszę tu o przypadku gdy w telefonie nie ma karty SIM, a połączenie jest na wifi.

Po włożeniu karty język jest polski.

To tylko uwaga, sytuacja którą zauważyłem.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 14 (101 569 wyświetleń)

Re.: Zmiana języka na Polski

Dziękujemy za uwagę. Przeanalizujemy to.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 7 z 14 (101 566 wyświetleń)

Re.: Zmiana języka na Polski

u mnie to nie dziala. Dwa razy kasowalam aplikacje i nie bylam pytana o jezyk. Mialam juz te app. i dzialala ale musilam aktualizowac i mam wszystko po angielsku....

Odpowiedz
0 Lajków
Dorota-Ewa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-05-2021
Wiadomość 8 z 14 (59 077 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana języka na Polski

Dorota-Ewa w takiej sytuacji w ustawieniach naszej aplikacji usuń swój telefon z listy urządzeń zaufanych. Pojawi się pierwszy ekran aktywacji aplikacji.
Wybierz odpowiedni dla siebie język i przejdź ponownie aktywację aplikacji mobilnej. Daj znać, czy pomogło. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 9 z 14 (58 983 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana języka na Polski

mowiac szczerze, bardzo to wszystko skomplikowane. Mialam te aplikacje w j. polskim i musialam to aktualizowac - wyszlo w angielskim. nie mam pojecia gdzie w tej aplikacji moge siebie skreslic z listy urzadzen zaufanych i nie znam na tyle angielskiego zeby godzinami tego szukac. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Dorota-Ewa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-05-2021
Wiadomość 10 z 14 (58 872 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt na większy dom

Witam,

 

Bardzo proszę o poradę jak podejść do tematu kupna większego domu.

 

Obecnie posiadam:

* bliźniaka wartego około 1.100.000 (bez hipoteki)

* mieszkanie warte około 290.000 (hipoteka 42 tys)

* zadłuże

...

21-12-2025
Płatności pierścieniem Tapster

Witam
Czy jest możliwość podpięcia którejś z kart ING do płatności pierścieniem Tapster.

21-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy