11-05-2021 06:20
Usługę Moje ING udostępniamy po polsku i angielsku.
Jeśli chcesz przejść do wersji polskojęzycznej, na dolnym pasku strony kliknij opcję Polish. Czekamy na informację jaki będzie rezultat
11-05-2021 08:04
dziekuje bardzo ale w mojej komorce jest ta usluga tylko po angielsku. pewnie robie cos zle ale - jeszcze raz- mialam jezyk polski, musialam aktualizowac aplikacje i mam jezyk angielski i nie potrafie zmienic tego na polski. W mojej aplikacji nie ma ani dolnego anii gornego ani innego paska za napisem Polish.
12-05-2021 11:40
@Dorota-Ewa po zalogowaniu się do aplikacji zjedź na sam dół. Pod szarym paskiem, na którym jest Kontakt i Pomoc oraz Czat znajdziesz napis "Polski". Jest on jasnoszary. Jestem przekonana, że tym razem się uda
12-05-2021 12:13
DZIEKUJE!!!!!!!!!! Udalo sie
Serdecznie jeszcze raz ![]()
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |