06-03-2022 10:24
Od dwóch dni aplikacja na telefonie HUAWEI Y6s z Androidem 9.1.0 zaczęła się zawieszać. Nie jestem w stanie zrobić żadnej płatności, po kliknięciu w link "Wykonaj transakcję" następuje zawieszenie aplikacji.
07-03-2022 10:31
@wieslaw_malek_ Przepraszam Cię za kłopot związany ze zleceniem przelewu w aplikacji mobilnej. Specjaliści już sprawdzają tę sytuację. Proszę, zgłoś nam to dodatkowo przez czat w Moim ING lub pod numerem +48 32 357 00 69. Infolinia jest całodobowa. Przez kontakt na forum niestety nie możemy sprawdzić informacji w systemie bankowym.
08-03-2022 04:57
09-03-2022 06:19
Dziękujemy za sygnał. Sprawdzamy to.
09-03-2022 07:42
Mam dokładnie ten sam problem od 8.03, zawieszanie podczas próby wejścia w zakładkę " przelewy ".
Samsung Galaxy A12.
09-03-2022 12:41
Witam, zawiesza się aplikacja mobilna po kliknięciu w "wykonaj transakcję" . Android 10 samsung A8 wersja aplikacji 4.3.2. Nie pomogło usunięcie aplikacji i ponowne zainstalowanie, wyłączenie i włączanie telefonu. Proszę o pomoc.
10-03-2022 07:02
Mamy zgłoszenia, że na niektórych urządzeniach z systemem Android występują trudności z płynnym działaniem naszej aplikacji mobilnej. Analizujemy tą sytuację i pracujemy nad rozwiązaniem.
W razie potrzeby zachęcamy do zlecenia przelewu np. na komputerze/laptopie.
12-03-2022 11:15
14-03-2022 16:41
14-03-2022 21:32
@wieslaw_malek_ @Radosław @Daroo015 @pafko Mamy informację, że opcja przelewów w aplikacji Moje ING już działa. Sprawdźcie proszę, czy możecie skorzystać z tej opcji u siebie.
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024