06-03-2022 10:24
Od dwóch dni aplikacja na telefonie HUAWEI Y6s z Androidem 9.1.0 zaczęła się zawieszać. Nie jestem w stanie zrobić żadnej płatności, po kliknięciu w link "Wykonaj transakcję" następuje zawieszenie aplikacji.
07-03-2022 10:31
@wieslaw_malek_ Przepraszam Cię za kłopot związany ze zleceniem przelewu w aplikacji mobilnej. Specjaliści już sprawdzają tę sytuację. Proszę, zgłoś nam to dodatkowo przez czat w Moim ING lub pod numerem +48 32 357 00 69. Infolinia jest całodobowa. Przez kontakt na forum niestety nie możemy sprawdzić informacji w systemie bankowym.
08-03-2022 04:57
09-03-2022 06:19
Dziękujemy za sygnał. Sprawdzamy to.
09-03-2022 07:42
Mam dokładnie ten sam problem od 8.03, zawieszanie podczas próby wejścia w zakładkę " przelewy ".
Samsung Galaxy A12.
09-03-2022 12:41
Witam, zawiesza się aplikacja mobilna po kliknięciu w "wykonaj transakcję" . Android 10 samsung A8 wersja aplikacji 4.3.2. Nie pomogło usunięcie aplikacji i ponowne zainstalowanie, wyłączenie i włączanie telefonu. Proszę o pomoc.
10-03-2022 07:02
Mamy zgłoszenia, że na niektórych urządzeniach z systemem Android występują trudności z płynnym działaniem naszej aplikacji mobilnej. Analizujemy tą sytuację i pracujemy nad rozwiązaniem.
W razie potrzeby zachęcamy do zlecenia przelewu np. na komputerze/laptopie.
12-03-2022 11:15
14-03-2022 16:41
14-03-2022 21:32
@wieslaw_malek_ @Radosław @Daroo015 @pafko Mamy informację, że opcja przelewów w aplikacji Moje ING już działa. Sprawdźcie proszę, czy możecie skorzystać z tej opcji u siebie.
Cudownie. No tak, zawsze w przypadku problemu mogę popisać z botem, albo kimś losowym na chacie, kto poleci mi założenie reklamacji. A potem będę czekał miesiąc na rozwiązanie mojego problemu (tyle IN
... 16-03-2025W takiej sytuacji po zasileniu konta system automatycznie pobierze pieniądze na spłatę raty. Przekazanie informacji o zadłużeniu do BIKu zależy to od czasu opóźnienia w spłacie. Abyśmy mogli to spraw
... 15-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |