25-06-2021 15:29
Witam,
Zainstalowałem aplikację Moje ING na Iphone 11 PRO MAX i aplikacja działa tylko przez sieć WIFI a w przypadku przełączenia się na sieć komórkową
nie można uruchomić aplikacji -mam komunikat że nie udało się pobrać danych.
Aplikację już dwa razy odinstalowałem i ponownie uruchomiłem ale problemu to nie rozwiązało
Prośba o pomoc w rozwiązaniu problemu
Pozdrawiam
DD
26-06-2021 06:49
Witaj,
analizujemy właśnie tę sprawę. Daj nam znać:
1.Czy aplikacja działa po przełączeniu na Wi-Fi?
2.Gdy korzystasz z danych sieci komórkowej aplikacja nie działa. Czy działa wtedy logowanie przez przeglądarkę na ing.pl?
3.Jaki jest adres IP, gdy korzystasz z danych sieci komórkowej?. Można to sprawdzić wchodząc na stronę https://www.whatismyip.com/
Te odpowiedzi pozwolą nam na szybkie znalezienie przyczyny.
28-06-2021 17:48
28-06-2021 17:51
@Romuel Czy mogę Cię prosić o odpowiedzi na pozostałe dwa pytania, które zadała IlonaU?
28-06-2021 21:59
28-06-2021 22:05
Dziękujemy za te informacje. A jak u Ciebie @Dominik76PL ?
01-07-2021 13:34
Niestety aplikacja nadal nie działa na sieci komórkowej.
Logowanie się przez stronę internetową na LTE odbywa się bez problemu
01-07-2021 14:18
@Dominik76PL @Romuel Dziękuję za Wasze zgłoszenie. Faktycznie pojawiły się u nas sygnały o takim błędzie.
Analizujemy co jest jego powodem. Mam do Was prośbę żebyście zgłosili nam tę sytuację na czacie w Moim ING.
Podajcie wtedy jaki jest adres niedziałających IP, jak próbujecie się zalogować do aplikacji.
Będzie to dla nas pomocne dla rozwiązania tej sytuacji. Wasze wiadomości też przekazałam do osób, które odpowiadają za rozwój naszej aplikacji.
13-07-2021 09:41
@Dominik76PL @Romuel Spróbujcie ponownie uruchomić telefon a następnie zalogujcie się do Mojego ING mobile korzystając z danych komórkowych.
Dajcie znać, czy pomogło.
15-07-2021 13:46
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024