07-03-2022 18:24
W module Ofert Visa, w karcie "Wykorzystane" historia jest posortowana najpierw według karty użytej do płatności, a dopiero potem według daty wypłaty zwracanej kwoty - bez przyjrzenia się numerowi karty wygląda ona na źle posortowaną. Korzystając z dwóch kart, najpierw wyświetloną mam listę zwrotów dokonanych na kartę debetową do 6 m-cy wstecz, a dopiero potem kwoty z ostatniego miesiąca dla karty kredytowej.
Dodatkowo, numery kart w historii są wyświetlane w niespójnym formacie - dla jednej karty jest użyty format "Nr karty 1234xx5678", a dla drugiej "1234 **** **** 5678"
Nie są to istotne problemy, ale słyszałam, że w ING UX nie jest całkiem obcym hasłem ;-)
08-03-2022 18:41
Dziękujemy za uwagi
Przekazałam je do odpowiedniej jednostki w naszym banku.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |