Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Oferty Visa - sortowanie w karcie "Wykorzystane" - UX-owe kwestie

W module Ofert Visa, w karcie "Wykorzystane" historia jest posortowana najpierw według karty użytej do płatności, a dopiero potem według daty wypłaty zwracanej kwoty - bez przyjrzenia się numerowi karty wygląda ona na źle posortowaną. Korzystając z dwóch kart, najpierw wyświetloną mam listę zwrotów dokonanych na kartę debetową do 6 m-cy wstecz, a dopiero potem kwoty z ostatniego miesiąca dla karty kredytowej.

Dodatkowo, numery kart w historii są wyświetlane w niespójnym formacie - dla jednej karty jest użyty format "Nr karty 1234xx5678", a dla drugiej "1234 **** **** 5678"

Nie są to istotne problemy, ale słyszałam, że w ING UX nie jest całkiem obcym hasłem ;-)

Odpowiedz
0 Lajków
Lirael
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-03-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 280 wyświetleń)

Re: Oferty Visa - sortowanie w karcie "Wykorzystane" - UX-owe kwestie

Dziękujemy za uwagi Emotikon: Szczęśliwy Przekazałam je do odpowiedniej jednostki w naszym banku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
589
126
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 241 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy