Aplikacja mobilna

Odpowiedz

pierwszy login do aplikacji na iphone 12 Pro Max

Cześć,

 

przeniosłem się na nowy telefon  iphone 12 Pro Max  i nie mogę zalogować się do aplikacji moje ing

po podaniu loginu, PESEL i PIN dostaję komunikat 'nie udało się pobrać danych'

 

Przeinstalowałem aplikację już 3 razy. 

Dla porównania zalogowałem sią po raz pierwszy na ipdadzie bez problemu za 1szym razem.

 

Pomożecie?

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysiekWu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-12-2021
Wiadomość 1 z 6 (7 818 wyświetleń)

Re: pierwszy login do aplikacji na iphone 12 Pro Max

Tutaj może być kilka przyczyn, dla których nie możesz się zalogować:

 

1. sprawdź czy masz najnowsze oprogramowanie na swoim urządzeniu (wersja 15+)

2. zobacz czy przez Wi-fi i dane operatora sytuacja wygląda tak samo,

3. mamy również sygnały, że kontakt z operatorem i zrestartowanie łącza bardzo często pomaga.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
497
88
18-01-2021
Wiadomość 2 z 6 (7 754 wyświetleń)

Re: pierwszy login do aplikacji na iphone 12 Pro Max

dzięki za pomoc.

sprawdziłem wszystkie 3 opcje i dalej bez zmian...

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysiekWu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-12-2021
Wiadomość 3 z 6 (7 341 wyświetleń)

Re: pierwszy login do aplikacji na iphone 12 Pro Max

Aby to wyjaśnić, proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, np. na przeglądarce. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu. Jesteśmy też dostępni na całodobowej infolinii pod numerem +48 32 357 00 69. Specjalista przyjmie w tej sprawie zgłoszenie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (7 291 wyświetleń)

Re: pierwszy login do aplikacji na iphone 12 Pro Max

cześć

konsultanci już 2 x przyjęli zgłoszenie z obietnicą, że wrócą i cisza tygodniami...

trochę słabo musieć korzystać z bankowości w przeglądarce w 2022 roku na jednym z nowszych i bardziej zaawansowanych modeli telefonu

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysiekWu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-12-2021
Wiadomość 5 z 6 (6 878 wyświetleń)

Re: pierwszy login do aplikacji na iphone 12 Pro Max

Trudno odnieść mi się tutaj do tego, dlaczego konsultanci nie wrócili z informacją. Proszę, zgłoś w tej sprawie reklamację. W tej sytuacji wrócimy do Ciebie z oficjalną odpowiedzią.
Możesz to zrobić:
- na czacie w Moim ING,
- pod numerem całodobowej infolinii 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (6 807 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy