Aplikacja mobilna

Odpowiedz

pierwszy login do aplikacji na iphone 12 Pro Max

Cześć,

 

przeniosłem się na nowy telefon  iphone 12 Pro Max  i nie mogę zalogować się do aplikacji moje ing

po podaniu loginu, PESEL i PIN dostaję komunikat 'nie udało się pobrać danych'

 

Przeinstalowałem aplikację już 3 razy. 

Dla porównania zalogowałem sią po raz pierwszy na ipdadzie bez problemu za 1szym razem.

 

Pomożecie?

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysiekWu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-12-2021
Wiadomość 1 z 6 (1 899 wyświetleń)

Re: pierwszy login do aplikacji na iphone 12 Pro Max

Tutaj może być kilka przyczyn, dla których nie możesz się zalogować:

 

1. sprawdź czy masz najnowsze oprogramowanie na swoim urządzeniu (wersja 15+)

2. zobacz czy przez Wi-fi i dane operatora sytuacja wygląda tak samo,

3. mamy również sygnały, że kontakt z operatorem i zrestartowanie łącza bardzo często pomaga.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
201
38
18-01-2021
Wiadomość 2 z 6 (1 835 wyświetleń)

Re: pierwszy login do aplikacji na iphone 12 Pro Max

dzięki za pomoc.

sprawdziłem wszystkie 3 opcje i dalej bez zmian...

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysiekWu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-12-2021
Wiadomość 3 z 6 (1 422 wyświetleń)

Re: pierwszy login do aplikacji na iphone 12 Pro Max

Aby to wyjaśnić, proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, np. na przeglądarce. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu. Jesteśmy też dostępni na całodobowej infolinii pod numerem +48 32 357 00 69. Specjalista przyjmie w tej sprawie zgłoszenie.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
681
156
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (1 372 wyświetleń)

Re: pierwszy login do aplikacji na iphone 12 Pro Max

cześć

konsultanci już 2 x przyjęli zgłoszenie z obietnicą, że wrócą i cisza tygodniami...

trochę słabo musieć korzystać z bankowości w przeglądarce w 2022 roku na jednym z nowszych i bardziej zaawansowanych modeli telefonu

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysiekWu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-12-2021
Wiadomość 5 z 6 (959 wyświetleń)

Re: pierwszy login do aplikacji na iphone 12 Pro Max

Trudno odnieść mi się tutaj do tego, dlaczego konsultanci nie wrócili z informacją. Proszę, zgłoś w tej sprawie reklamację. W tej sytuacji wrócimy do Ciebie z oficjalną odpowiedzią.
Możesz to zrobić:
- na czacie w Moim ING,
- pod numerem całodobowej infolinii 32 357 00 69.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
915
188
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (888 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców - dopłata a zmiana wysokości raty / wakacje kredytowe

Wystarczy, że zgłosisz taką sytuację - telefonicznie (32 357 00 76) lub w naszej placówce bankowej. Następnie od razu możemy przyjąć od Ciebie nowy wniosek - podczas tego samego kontaktu.  Nie potrzeb

...

20-05-2022
Re: Problem z logowaniem

Zgodnie z aktualnym Komunikatem dla użytkowników Systemu bankowości internetowej w zakresie wymagań technicznych dla systemu bankowości internetowej minimalna wersja systemu Windows to wersja 7. Ten K

...

19-05-2022
Re.: Kontrakt terminowy

Dziękuję bardzo za informacje.

19-05-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy