Aplikacja mobilna

Odpowiedz

pierwszy login do aplikacji na iphone 12 Pro Max

Cześć,

 

przeniosłem się na nowy telefon  iphone 12 Pro Max  i nie mogę zalogować się do aplikacji moje ing

po podaniu loginu, PESEL i PIN dostaję komunikat 'nie udało się pobrać danych'

 

Przeinstalowałem aplikację już 3 razy. 

Dla porównania zalogowałem sią po raz pierwszy na ipdadzie bez problemu za 1szym razem.

 

Pomożecie?

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysiekWu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-12-2021
Wiadomość 1 z 6 (2 236 wyświetleń)

Re: pierwszy login do aplikacji na iphone 12 Pro Max

Tutaj może być kilka przyczyn, dla których nie możesz się zalogować:

 

1. sprawdź czy masz najnowsze oprogramowanie na swoim urządzeniu (wersja 15+)

2. zobacz czy przez Wi-fi i dane operatora sytuacja wygląda tak samo,

3. mamy również sygnały, że kontakt z operatorem i zrestartowanie łącza bardzo często pomaga.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
227
44
18-01-2021
Wiadomość 2 z 6 (2 172 wyświetleń)

Re: pierwszy login do aplikacji na iphone 12 Pro Max

dzięki za pomoc.

sprawdziłem wszystkie 3 opcje i dalej bez zmian...

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysiekWu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-12-2021
Wiadomość 3 z 6 (1 759 wyświetleń)

Re: pierwszy login do aplikacji na iphone 12 Pro Max

Aby to wyjaśnić, proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, np. na przeglądarce. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu. Jesteśmy też dostępni na całodobowej infolinii pod numerem +48 32 357 00 69. Specjalista przyjmie w tej sprawie zgłoszenie.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
693
159
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (1 709 wyświetleń)

Re: pierwszy login do aplikacji na iphone 12 Pro Max

cześć

konsultanci już 2 x przyjęli zgłoszenie z obietnicą, że wrócą i cisza tygodniami...

trochę słabo musieć korzystać z bankowości w przeglądarce w 2022 roku na jednym z nowszych i bardziej zaawansowanych modeli telefonu

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysiekWu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-12-2021
Wiadomość 5 z 6 (1 296 wyświetleń)

Re: pierwszy login do aplikacji na iphone 12 Pro Max

Trudno odnieść mi się tutaj do tego, dlaczego konsultanci nie wrócili z informacją. Proszę, zgłoś w tej sprawie reklamację. W tej sytuacji wrócimy do Ciebie z oficjalną odpowiedzią.
Możesz to zrobić:
- na czacie w Moim ING,
- pod numerem całodobowej infolinii 32 357 00 69.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
932
193
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (1 225 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Blokowanie środków na koncie na przyszłe przelewy

Dziękujemy za twoją sugestię, przekazuję ją do osób odpowiedzialnych za rozwój naszej bankowości internetowej Emotikon: Szczęśliwy
Faktycznie, nie mamy takiej opcji, żeby zablokować pieniądze na płatność, z przyszłą datą

...

03-07-2022
Re: Dzień dobry

Login możesz sprawdzić na kilka sposobów:
• w aktywnej aplikacji Moje ING: Profil – Moje dane – Dane osobowe,
• w umowie,
• osobiście w naszym oddziale.
Składa się on z 6 liter i 4 cyfr.

03-07-2022
Re: Robót inwestycyjny

Do czasu rozliczenia transakcji zakupu, którą na zlecenie banku realizuje Agent Transferowy, pieniądze nie będą widoczne zarówno na rachunku bankowym, jak i na rejestrze. Może to potrwać od 4 do maksy

...

03-07-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy