Odpowiedz

Zawieszanie się aplikacji ING

Od dwóch dni aplikacja na telefonie HUAWEI Y6s z Androidem 9.1.0 zaczęła się zawieszać. Nie jestem w stanie zrobić żadnej płatności, po kliknięciu w link "Wykonaj transakcję" następuje zawieszenie aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
wieslaw_malek_
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-03-2022
Wiadomość 1 z 14 (9 017 wyświetleń)

Re: Zawieszanie się aplikacji ING

@wieslaw_malek_ Przepraszam Cię za kłopot związany ze zleceniem przelewu w aplikacji mobilnej. Specjaliści już sprawdzają tę sytuację. Proszę, zgłoś nam to dodatkowo przez czat w Moim ING lub pod numerem +48 32 357 00 69. Infolinia jest całodobowa. Przez kontakt na forum niestety nie możemy sprawdzić informacji w systemie bankowym.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
584
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 14 (8 949 wyświetleń)

Re.: Zawieszanie się aplikacji ING

Mam dokładnie taki sam problem. Telefony Xiaomi mi A1 i mi A2. Nie mogę wykonywać przelewów i płatności blik. Android 10
Odpowiedz
0 Lajków
Gotrener
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-03-2022
Wiadomość 3 z 14 (8 852 wyświetleń)

Re: Re.: Zawieszanie się aplikacji ING

Dziękujemy za sygnał. Sprawdzamy to. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 14 (8 738 wyświetleń)

Re.: Zawieszanie się aplikacji ING

Mam dokładnie ten sam problem od 8.03, zawieszanie podczas próby wejścia w zakładkę " przelewy ".

Samsung Galaxy A12.

annm
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
09-03-2022
Wiadomość 5 z 14 (8 726 wyświetleń)

Re: Re.: Zawieszanie się aplikacji ING

Witam, zawiesza się aplikacja mobilna po kliknięciu w "wykonaj transakcję" . Android 10 samsung A8 wersja aplikacji 4.3.2. Nie pomogło usunięcie aplikacji i ponowne zainstalowanie, wyłączenie i włączanie telefonu. Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
Radosław
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
09-03-2022
Wiadomość 6 z 14 (8 669 wyświetleń)

Re: Re.: Zawieszanie się aplikacji ING

Mamy zgłoszenia, że na niektórych urządzeniach z systemem Android występują trudności z płynnym działaniem naszej aplikacji mobilnej. Analizujemy tą sytuację i pracujemy nad rozwiązaniem.

W razie potrzeby zachęcamy do zlecenia przelewu np. na komputerze/laptopie. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 7 z 14 (8 535 wyświetleń)

Re.: Zawieszanie się aplikacji ING

Witam. Mam ten problem co inni czyli przy próbie wejścia w opcje przelewy lub wykonaj przelew aplikacja się całkowicie zawiesza. Telefon to Samsung S8+. Reinstalacja aplikacji nie pomogła, wyczyszczenie plików tymczasowych też nie. Jeszcze niedawno działała bez zarzutu. Zawiesza się tak przez Wi-Fi jak przez dane komórkowe. Jeżeli zaloguje się przez przeglądarkę a nie aplikację to działa. Pozdrawiam i proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Odpowiedz
0 Lajków
Daroo015
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-03-2022
Wiadomość 8 z 14 (8 181 wyświetleń)

Re.: Zawieszanie się aplikacji ING

Mam dokladnie to samo Asus. Od 2 tygodni wiesza się na przelewach. Sprawdziłem na innym telefonie i stało się to samo
Odpowiedz
0 Lajków
pafko
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-03-2022
Wiadomość 9 z 14 (7 703 wyświetleń)

Re: Re.: Zawieszanie się aplikacji ING

@wieslaw_malek_ @Radosław @Daroo015 @pafko Mamy informację, że opcja przelewów w aplikacji Moje ING już działa. Sprawdźcie proszę, czy możecie skorzystać z tej opcji u siebie.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 10 z 14 (7 601 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Obecnie usługi ING Księgowość dedykowane są wyłącznie dla działalności rejestrowanych, jednak analizujemy taką możliwość.

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy