14-03-2022 22:41
Witam,
tak, wykonałem testowo przelew wewnętrzny i jest ok. Dzięki za wiadomość.
14-03-2022 23:28
Super
17-03-2022 21:28
Mam taki sam problem Huawei P30 lite - Android 10
18-03-2022 22:03
Proszę, przeinstaluj naszą aplikację i aktywuj ją na nowo. Jeśli to nie pomoże skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub na naszej infolinii pod numerem: 32 357 00 69. Dzięki temu będziemy mieć dostęp do Twoich danych i przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024