14-03-2022 22:41
Witam,
tak, wykonałem testowo przelew wewnętrzny i jest ok. Dzięki za wiadomość.
14-03-2022 23:28
Super ![]()
17-03-2022 21:28
Mam taki sam problem Huawei P30 lite - Android 10
18-03-2022 22:03
Proszę, przeinstaluj naszą aplikację i aktywuj ją na nowo. Jeśli to nie pomoże skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub na naszej infolinii pod numerem: 32 357 00 69. Dzięki temu będziemy mieć dostęp do Twoich danych i przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |