24-04-2019 17:54
24-04-2019 18:03
Nie zauważyłem możliwości "dodaj skrót" na ekranie głównym problem rozwiązany.
24-04-2019 18:08
Cieszę się, że tak szybko znalazłeś rozwiązanie
05-06-2019 21:03
Jak korzystać z Blika?
Jakie transakcje moge zrobić Blikiem?
Czy mogę zrobić zwykły przelew Blikiem?
06-06-2019 20:47
BLIK to forma płatności kodami, które generujesz w swojej aplikacji mobilnej jednym kliknięciem. Kodami BLIK możesz:
- płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych
- wypłacać gotówkę z bankomatów z logo BLIK
- wpłacać pieniądze do wpłatomatów ING i Planet Cash.
Możesz zlecać również przelewy na telefon BLIK codziennie, 24 godziny na dobę. Jeżeli odbiorca podał numer telefonu do odbioru przelewów BLIK, otrzyma pieniądze od razu. Wystarczy, że klikniesz "Wykonaj transakcję" i "Przelew na telefon BLIK". Wyraź zgodę na udostępnienie aplikacji Moje ING mobile Twojej książki telefonicznej, a dzięki temu zobaczysz, do kogo przelew zostanie zrealizowany natychmiastowo (w sytuacji, gdy nie wyrazisz zgody, będziesz musiał wpisać numer telefonu ręcznie w aplikacji). Wybierz z kontaktów odbiorcę przelewu i wypełnij formularz. Maksymalna kwota przelewu na telefon to 500 zł dziennie. Jednorazowo możesz przelać 200 z
15-07-2019 09:43
Co do skrótu, to fajny byłby widget z blikiem, tak żeby można było szybko go odpalić..
16-07-2019 14:24 | Edytowano: 16-07-2019 14:25
Możesz dodać skrót do kodów BLIK na ekranie głównym. Wystarczy, że przytrzymasz ikonę naszej aplikacji, następnie przeciągniesz skrót BLIK na wybrany przez siebie ekran w telefonie. Jeśli jednak nasza aplikacja skrótów nie pokazuje i nie pozwala na przeciągniecie go na ekran główny to oznacza, że na danym urządzeniu skrótów wyciągnąć się nie da. Niestety na to wpływu nie mamy. Klienci mają różne nakładki na systemy, a każda daje różne możliwości.
02-09-2019 19:02
Cześć,
nieziemsko mnie to irytuje. Jw - jak wyłączyć wibracje w aplikacji mobilnej?
Chodzi mi o moment, gdy po wpisaniu kodu na jakiejś stronie www należy wpisać pin do aplikacji.
03-09-2019 19:16
Cześć,
w aplikacji nie ma możliwości zmiany sposobu powiadamiania o konieczności wpisania kodu, by potwierdzić transakcje BLIK. Wynika to z tego, że po wprowadzeniu kodu BLIK podczas płatności wysyłamy powiadomienie push, które informuje o konieczności wpisania PIN. To właśnie to powiadomienie generuje wibrację. Jeśli nie chcesz, aby powiadomienia push wibrowały - wyłącz tę funkcję w swoim telefonie, jeśli jest dostępna.
03-11-2019 14:55
Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality
... 31-10-2024Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam!
31-10-2024