Odpowiedz

Нет Сим карты

Новый телефон и нет Сим карты привязаной к карте, нахожусь в Украине, как зайти в приложение или сменить номер
Odpowiedz
0 Lajków
Kpanka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-12-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 225 wyświetleń)

Re: Нет Сим карты

Простите, но мы здесь разговариваем только по польски и по английски. Если хотите поговорить с нами по русски, позвоните на номер +48 32 357 00 69 опция 5 (с понедельника по пятницу с 9:00 до 17:00).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
184
42
23-04-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 212 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy