Odpowiedz

Нет Сим карты

Новый телефон и нет Сим карты привязаной к карте, нахожусь в Украине, как зайти в приложение или сменить номер
Odpowiedz
0 Lajków
Kpanka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-12-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 286 wyświetleń)

Re: Нет Сим карты

Простите, но мы здесь разговариваем только по польски и по английски. Если хотите поговорить с нами по русски, позвоните на номер +48 32 357 00 69 опция 5 (с понедельника по пятницу с 9:00 до 17:00).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
185
42
23-04-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 273 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy