Odpowiedz
Highlighted

Re: Problem z płatnością BLIK

@BartoszJanus Proszę, spróbuj odinstalować aplikację mobilną i zainstaluj ją jeszcze raz. Następnie zrestartuj telefon i ponownie zapłać kodem BLIK. Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to w systemie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MateuszF
Moderator
Moderator icon
226
57
12-04-2017
Wiadomość 11 z 19 (3 057 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problem z płatnością BLIK

Dziękuję Panie Mateuszu za odpowiedź, odinstalowywanie i czyszczenie aplikacji nie przyniosło oczekiwanych rezultatów. Problemem okazały się uprawnienia w ustawieniach telefonu, aplikacja miała zablokowaną możliwość pracy w tle co uniemożliwiało włączenie się aplikacji z funckją potwierdzenia płatności. Po włączeniu zezwolenia wszystko działa jak powinno. Pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszJanus
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
1
03-11-2019
Wiadomość 12 z 19 (3 049 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problem z płatnością BLIK

@BartoszJanus Dziękuję za Twoją informację i cieszę się, że wszystko działa już prawidłowo Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
226
57
12-04-2017
Wiadomość 13 z 19 (3 048 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problem z płatnością BLIK

Mi nie pomogło. Od kilku dni przestało się pojawiać okno z potwierdzeniem pin. Aplikacja miała i ma wszystkie uprawnienia. Przeinstalowanie nie pomogło, czyszczenie cache nie pomogło.
Odpowiedz
0 Lajków
soniq
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
4
1
21-03-2018
Wiadomość 14 z 19 (2 738 wyświetleń)
Highlighted

Nie dzial BLIK

Witam

Po przepisaniu kodu Blik nie moga sie zalogowac

 

Odpowiedz
0 Lajków
Jacekch
Nowy w branży
Nowy w branży icon
9
2
27-06-2018
Wiadomość 15 z 19 (2 807 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie dzial BLIK

Witaj,
rozumiem, że masz kłopot z potwierdzeniem płatności BLIK. 
Czy próbowałeś kliknąć w powiadomienie na ekranie telefonu (u góry ekranu) ,,Potwierdź płatność BLIK"? 
Wtedy automatycznie powinno pojawić się okno do potwierdzenia płatności.  

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
582
125
07-06-2017
Wiadomość 16 z 19 (2 716 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problem z płatnością BLIK

Masz rację, że ekran potwierdzenia nie podnosi się od razu jak wcześniej. Aby móc potwierdzić transakcję BLIK, użytkownik powinien kliknąć w powiadomienie PUSH. 
Wkrótce udostępnimy aktualizację, która powinna naprawić ten kłopot. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
582
125
07-06-2017
Wiadomość 17 z 19 (2 703 wyświetleń)
Highlighted

Zmiana limitów w przelewach na telefon

witam,

Jeżeli już było, przepraszam. Chciałbym zmienić limity w sekcji "stałe przelewy na telefon".

Teraz domyślnie jest ustawione dzienny przelew na 1.000 zł i pojedynczy na 500 zł. Nie mam tutaj

możliwości zmiany limitów. Jest to możliwe ? Dzienne limity Blik zmieniłem.

pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Profundis
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
20-11-2019
Wiadomość 18 z 19 (2 609 wyświetleń)
Highlighted

Re: Zmiana limitów w przelewach na telefon

Limity transakcyjne dla wypłat i płatności BLIKIEM możesz zmienić. Jednak limity dla przelewów na telefon są stałe - nie można ich edytować. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Moderator
Moderator icon
190
39
12-04-2017
Wiadomość 19 z 19 (2 567 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Działalność gospodarcza

Dzień dobry, co w przypadku DG jednej z wymienionych branż (IT) jeżeli faktury są wystawiane w obcej walucie( CHF) firma jest zarejestrowana i rozliczanie ma miejsce w Polsce, jedynie faktura (2 ostat

...

06-07-2020
Re: Re.: Wniosek o kredyt czas oczekiwania

antyk Miło nam czytać, że wybrałeś naszą ofertę 😊 Cieszy się dużym zainteresowaniem. Na ten moment czas oczekiwania na decyzję wstępną to około 7 dni. 

06-07-2020
Makler nie działa

Cześć

pierwszy dzień testów i niestety pierwsze problemy - aplikacja makler przestała działać

Nadal mogę się do niej dostać, do ING Indywidualnego już tak.

Jak powinno się zgłaszać takie problemy? Mam na

...

06-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy