Odpowiedz

Re: Problem z płatnością BLIK

@BartoszJanus Proszę, spróbuj odinstalować aplikację mobilną i zainstaluj ją jeszcze raz. Następnie zrestartuj telefon i ponownie zapłać kodem BLIK. Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to w systemie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 11 z 19 (15 243 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością BLIK

Dziękuję Panie Mateuszu za odpowiedź, odinstalowywanie i czyszczenie aplikacji nie przyniosło oczekiwanych rezultatów. Problemem okazały się uprawnienia w ustawieniach telefonu, aplikacja miała zablokowaną możliwość pracy w tle co uniemożliwiało włączenie się aplikacji z funckją potwierdzenia płatności. Po włączeniu zezwolenia wszystko działa jak powinno. Pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszJanus
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
03-11-2019
Wiadomość 12 z 19 (15 235 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością BLIK

@BartoszJanus Dziękuję za Twoją informację i cieszę się, że wszystko działa już prawidłowo Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 13 z 19 (15 234 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością BLIK

Mi nie pomogło. Od kilku dni przestało się pojawiać okno z potwierdzeniem pin. Aplikacja miała i ma wszystkie uprawnienia. Przeinstalowanie nie pomogło, czyszczenie cache nie pomogło.
Odpowiedz
0 Lajków
soniq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
21-03-2018
Wiadomość 14 z 19 (14 924 wyświetleń)

Nie dzial BLIK

Witam

Po przepisaniu kodu Blik nie moga sie zalogowac

 

Odpowiedz
0 Lajków
Jacekch
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
2
27-06-2018
Wiadomość 15 z 19 (14 993 wyświetleń)

Re: Nie dzial BLIK

Witaj,
rozumiem, że masz kłopot z potwierdzeniem płatności BLIK. 
Czy próbowałeś kliknąć w powiadomienie na ekranie telefonu (u góry ekranu) ,,Potwierdź płatność BLIK"? 
Wtedy automatycznie powinno pojawić się okno do potwierdzenia płatności.  

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 16 z 19 (14 902 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością BLIK

Masz rację, że ekran potwierdzenia nie podnosi się od razu jak wcześniej. Aby móc potwierdzić transakcję BLIK, użytkownik powinien kliknąć w powiadomienie PUSH. 
Wkrótce udostępnimy aktualizację, która powinna naprawić ten kłopot. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 17 z 19 (14 889 wyświetleń)

Zmiana limitów w przelewach na telefon

witam,

Jeżeli już było, przepraszam. Chciałbym zmienić limity w sekcji "stałe przelewy na telefon".

Teraz domyślnie jest ustawione dzienny przelew na 1.000 zł i pojedynczy na 500 zł. Nie mam tutaj

możliwości zmiany limitów. Jest to możliwe ? Dzienne limity Blik zmieniłem.

pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Profundis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
20-11-2019
Wiadomość 18 z 19 (14 795 wyświetleń)

Re: Zmiana limitów w przelewach na telefon

Limity transakcyjne dla wypłat i płatności BLIKIEM możesz zmienić. Jednak limity dla przelewów na telefon są stałe - nie można ich edytować. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 19 z 19 (14 753 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy