04-11-2019 18:26
@BartoszJanus Proszę, spróbuj odinstalować aplikację mobilną i zainstaluj ją jeszcze raz. Następnie zrestartuj telefon i ponownie zapłać kodem BLIK. Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to w systemie.
04-11-2019 19:21
04-11-2019 19:28
@BartoszJanus Dziękuję za Twoją informację i cieszę się, że wszystko działa już prawidłowo
18-11-2019 23:45
19-11-2019 08:17
Witam
Po przepisaniu kodu Blik nie moga sie zalogowac
20-11-2019 06:47
Witaj,
rozumiem, że masz kłopot z potwierdzeniem płatności BLIK.
Czy próbowałeś kliknąć w powiadomienie na ekranie telefonu (u góry ekranu) ,,Potwierdź płatność BLIK"?
Wtedy automatycznie powinno pojawić się okno do potwierdzenia płatności.
20-11-2019 10:14
Masz rację, że ekran potwierdzenia nie podnosi się od razu jak wcześniej. Aby móc potwierdzić transakcję BLIK, użytkownik powinien kliknąć w powiadomienie PUSH.
Wkrótce udostępnimy aktualizację, która powinna naprawić ten kłopot.
29-11-2019 11:12
witam,
Jeżeli już było, przepraszam. Chciałbym zmienić limity w sekcji "stałe przelewy na telefon".
Teraz domyślnie jest ustawione dzienny przelew na 1.000 zł i pojedynczy na 500 zł. Nie mam tutaj
możliwości zmiany limitów. Jest to możliwe ? Dzienne limity Blik zmieniłem.
pozdrawiam
30-11-2019 12:19
Limity transakcyjne dla wypłat i płatności BLIKIEM możesz zmienić. Jednak limity dla przelewów na telefon są stałe - nie można ich edytować.
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |